ponedeljek, 1. oktober 2012

Dan za po...

...zabit

So se mi stvari nabirale že od jutra...

in se potem samo tak lepo malo po malem
malo s te...
pa malo z one...
pa še nekaj čisto malega s pete strani...
pa še od zgoraj...
in tudi od spodaj...
skratka iz vseh možnih in nemožnih strani
sipale po meni.

Še dobro...
da je bilo treba it na pasji sprehod
da sem se zunaj lahko pošteno zluftala, nahodila, naklepetala in razelektrila.

Ker drugače...

4 komentarji:

  1. .. ker drugače bi bila zdaj takšna kot sem jaz, z glavo, nad katero lebdi tisoč vprašajev, z težo v srcu, ker ne smem še ven, da bi se zluftala, z nočjo pred mano, ko bi najrajši vse nekam poslala ne pa voščila lahko noč.
    vidiš?
    tvoja pesa je zlata vredna.

    dan, po katerem bi bil resni pogovor s polnim Mesecem dobrodošel. jebela!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojojoj... potem pa je moja tečnoba zame bila vseeno manj obremenjujoča... če že tehtna itak ni bila
      vsekakor pa upam, da si noč dobro prestala
      in, da je tudi pri vas dež opral prašne delce polne lune
      lep pozdrav v prijeten dan

      Izbriši
  2. je je.. do jutra se je razkadilo, potem smo pa šli novim zmagotom naproti.
    pa saj ni druge..

    OdgovoriIzbriši