sobota, 27. oktober 2012

Jesenska jutra...

Ko se megle usedajo po kotanjah...
Sonce pa se še vedno trudi pogledati skozi nje... 
In lep dan se napoveduje




6 komentarjev:

  1. Včeraj v soboto so imeli v občini Lenart dan odprtih vrat na kmetijah. Tako sem šel včeraj na eno kmetijo kjer so me brezplačno postregli z orehovo in sirovo gibanico. Razkazali so mi tudi njihovo kmetijo kjer imajo okoli 120 kokoši nesnic.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooo, to pa je moralo biti res zanimivo.
      no, jaz pa nisem ravno najbolj za kmetijo... pa ne zaradi dela na njej, pač pa, ker ne bi mogla jesti tiste živine, ki bi jo hranila.
      in bi bilo čisto možno, da bi zato poleg polne štale bila pa vegetarijanka
      sem pa vesela, da si se spet oglasil... in upam, da je zdravje v redu

      Izbriši
  2. oj te megle.. tako mi pašejo - mogoče imam zato tako rada Jesen.
    in sobota je še spadala v ta letni čas.
    krasna fotografija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš... meni pa megle niso ne vem kako priljubljene...
      ko pa se v njih nič kaj dosti ne vidi...

      Izbriši
  3. Rada imam toplo in svetlo, a takale jesenska jutra, ko se sonce dolgo trudi skozi megle, so včasih tako očarljiva!

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, očarljivo je to res...
      samo meni pa je vseeno lepše, ko se dvignejo...
      ali pa, da sem jaz nad njimi
      LILA

      Izbriši