nedelja, 7. oktober 2012

Ko mi nekaj...

To noč spati ne da...
Le kaj bi mogel biti vzrok za to...
No, zdaj pa grem vseeno spet poskusit
pa da vidim kako mi bo ratalo...



7 komentarjev:

  1. ja, obstajajo noči, ko niso in nočejo biti zaspane. potem pa se šlepamo skozi dan kot zombiji.
    in obratno.. ko se dan noče odpočiti, pred nočno izmeno.. in se čez noč komaj prebijem do jutra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da se meni kaj takega pa tako redko dogaja...
      zato pa mi je toliko bolj nenavadno
      k sreči

      Izbriši
    2. ma to je ta moja izmenska služba, saj drugače bi pomoje kar šlo..

      Izbriši
    3. poznam to od prjatlce... ko je potem še v penziji kar nekaj časa rabla, da se ji je bioritem navadil drugega ritma
      pa saj bo... saj si še mlada
      ;-)

      Izbriši
    4. nisem mlada, taresna.
      sicer nisem stara, mlada pa tudi ne.
      tistih pet let do penzije pa še bom zdržala, aneda.

      Izbriši
  2. Nespečnost je danes kar pogost pojav. Črno kavo je ponavadi potrebno vedno piti le dopoldan ter skoraj nikoli popoldan še posebno ne zvečer pred spanjem saj črna kava vsebuje kofein kateri povzroča nespečnost. Črno kavo je dobro spiti le zvečer preden gremo v nočno službo. Na nespečnost vplivajo tudi kakšne nočne bolečine ali pa kakšna bolezen recimo putika saj se pri putiki bolečine najbolj pojavljajo le ponoči. Tudi revma povzroča bolečine ponoči in s tem nespečnost. Tudi vreme vpliva na nespečnost. Na nespečnost na nekatere vpliva tudi Luna. Nekateri ne morejo spati v času polne Lune in med njimi je tudi moja teta iz Varde v Jurovskem dolu, ki prav tako ne nore spati v času polne Lune.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš prav... je kar nekaj vzrokov za nespečnost
      no, jaz sem kot krivca za to določila pa kar čaj, ki sem ga zvečer pila
      k sreči sem pa potem zjutraj malo bolj dolgo potegnila...
      in je tako število prespanih ur spet bilo tapravo

      Izbriši