nedelja, 7. oktober 2012

Imeti nekoga rad...


Ko vem,
da mu lahko verjamem
in tudi zaupam

In to brez potrebe
da bi vsako njegovo besedo morala najprej preverjati
pa o vsaki njegovi izjavi razmišljati
in se bati "kaj pa če"
kadar se kje slučajno malo zamudi.

Ko zna pohvaliti
in tudi kadar kaj pokritizira
pazi, da me s tem ne prizadene

Ja, ja,...
kako lepo je
 imeti takega pa tudi rad.



12 komentarjev:

  1. .. pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen..
    /Ivan M./

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ker te znajo človeka še manj razočarati kot pa to zna človek človeka
      in ja...
      Nekoga moraš imeti rad

      Nekoga moraš imeti rad,
      pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,
      nekomu moraš nasloniti roko na ramo,
      da se, lačna, nasiti bližine,
      nekomu moraš, moraš,
      to je kot kruh, kot požirek vode,
      moraš dati svoje bele oblake,
      svoje drzne ptice sanj,
      svoje plašne ptice nemoči
      - nekje vendar mora biti zanje
      gnezdo miru in nežnosti -,
      nekoga moraš imeti rad,
      pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen
      ker drevesa in trave vedo za samoto
      - kajti koraki vselej odidejo dalje,
      pa čeprav se za hip ustavijo -,
      ker reka ve za žalost
      - če se le nagne nad svojo globino -,
      ker kamen pozna bolečino
      - koliko težkih nog
      je že šlo čez njegovo nemo srce -,
      nekoga moraš imeti rad,
      nekoga moraš imeti rad,
      z nekom moraš v korak,
      v isto sled -
      o trave, reka, kamen, drevo,
      molčeči spremljevalci samotnežev in čudakov,
      dobra, velika bitja,
      ki spregovore samo,
      kadar umolknejo ljudje.

      Izbriši
  2. ...rada te imam... :-) :-) :-)
    šimi,šimi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vem, ker to tudi čutim...
      in hvala Ti za to!

      Izbriši
  3. pa ko ne morem kar mimo.. saj veš.. to o razočaranju mi ne gre skupaj, ne morem si pomagati. ah.. mah..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja,... pa kaj čmo...
      pač ena izmed lekcij Šole Življenja
      pa saj čas oblažuje tudi te brazgotine

      Izbriši
  4. Najraje imam gobe, jagnjetino in zvezde na nebu.

    OdgovoriIzbriši
  5. na "odgovori" zgoraj mi gumb ne trza, pa sem šla sem dol spisat..
    ne ne.. nisem to mislila.
    mislila sem, da skoz tupim eno te isto, da te nihče ne more razočarat, če ti tega ne dovoliš..
    ne vem, kdaj sem bila zadnjič razočarana.
    očarana pa, pa kolikokrat.. kar sem tudi sama izbrala, si dovolila in mi je bilo lepo.
    /presneti škorpijon, ne? če ni črno, je rdeče, kakor da druge barve ne obstajajo../

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. prav tako kot to... da si se tukaj oglasila... in pustila tudi svojo sled
      LILA

      Izbriši
    2. LILA v danes, jutri in še dalje...

      Izbriši