nedelja, 21. oktober 2012

Moški pogovor...

Sem delala na svojem vrtu
in sem slišala kako sta se pogovarjala...
najprej se je oglasil tisti od našega soseda
potem pa še oni od onega drugega soseda na drugi strani ceste
In potem pa tako izmenično...
In jaz babja radovednica kot pač sem
mi ne da miru...
le kaj sta se ta dva lepotca pogovarjala


7 komentarjev:

  1. hitela sta.. ker potem, ko se kure zbudijo, ne prideta do besede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaaaa...
      ja, očitno so takrat kokice imela opoldansko pauzo...
      ;-)

      Izbriši
  2. Vse sorta sta povedala, morda še kaj o tebi, srednji sosedi? ;-)
    Glej, meni je tole luštno:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PggcfBb0FgY
    Sem se spomnila ob tem, ko se pogovarjata dva na daleč ...

    papa - LILA

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole kopiram od prejšnjega, paše sem, ne tja:

    Oj, tukaj je pa moje pametovanje ušlo ... ? Ali pa je morda nagajal internet in ni objavilo, ko sme bila prej enkrat tukaj. Čisto mogoče.

    No, povedala sem, da se petelinčka morda pogovarjata o tebi ... O tebi, tasrednji sosedi.

    Zdaj sem se spomnila: prej sem dodala link enega filmčka, tistega, ki ga imam sama pri svojem predzadnjem prispevku, Otroci z gore Napf - tisti začetek me je spomnil na tvoaj petelina! (Morda pa ni objavilo, ker sem dala link?

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi imamo doma res zelo hudega petelina. Tako zelo je hud, da te napade kot pes in še celo poškoduje. Moja mama pravi, da ga noče več imeti in ga želi zaklati za petelinjo juho.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups... to pa potem res ni najbolj prijetno... če te vsake tolko potegne za hlačnico
      ;-)

      Izbriši
  5. Kokoši še sedaj nesejo jajca. Kokoši v času od 6.novembra pa do 5.februarja ne nesejo jajc oziroma jih nesejo zelo malo. Sedaj, ko je že toliko hladneje to vpliva tudi na nesnost kokoši. Šele okoli 5.februarja bodo kokoši zopet pričele nesti jajca. Kokoši torej ne nesejo jajc v drugi polovici jeseni ter v prvi polovici zime.

    OdgovoriIzbriši