torek, 16. oktober 2012

Mandala...

Med cvetlicami je možno najti nešteto mandal.
Videti Svet v zrnu peska
in Nebo v divji cvetlici
Neskončnost držati v roki
in Večnost v eni uri
William Blake


8 komentarjev:

  1. hvala za Wiliama, hvala za mandalo iz kalejdoskopa, hvala za barve.
    pejmo v ta dan.
    dolg bo.
    do jutri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, če sem te lahko razveselila...
      za dolgi dan pa upam, da je bil tudi lep

      Izbriši
  2. Tudi meni si polepšala večer:)
    Hvala!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, draga mi Lea...
      a veš, da si si ga s tem, ker si se ustavila tukaj, kar sama polepšala
      ;-)
      vesela za polepšan večer...

      Izbriši
  3. Tole je pa zelo lepo! Čudovit velik "cvet"!

    In sem vesela, ker sem sedajle opazila, ne vem, kako to, da se mi je prej izmuznilo ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ni prav to tisto talepo...
      da na istih stvareh vedno kaj novega odkriješ...
      LILA

      Izbriši
  4. BVau tetica, veš', ko pridem kdaj z zamikom je pa pri tebi res čarobno. Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela...
      tvojega zamikanega obiska...
      kot tudi, da ti je "ponujeno" lepo
      lep zdaj že nočni pozdrav prek dobrav

      Izbriši