torek, 9. oktober 2012

Virusi in viruseki...



Pozdravljeni tudi v moji sredini
haaaaapči!
no, pa saj sem vedela
da bom tudi jaz spet na vrsti za njihov obisk
zdaj je edino vprašanje, ki je še odprto, samo to...

ali so ti obiskovalci darilo od moževega sina ali od mojega
ja, ja,...bo res treba preveriti
da bom potem lahko uporabila tapravi protistrup


14 komentarjev:

  1. hahahaha sori vprašanju.. protistrup za..?

    oprosti res.. smejim se, ti si bolna.
    grozna sem.
    lej.. saj veš.. tisti vic o naglušni barici, ki se je prehladila..
    eh.. spet hec..

    čak.. se zberem..

    torej: medlimonačajpočitekšnops

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. protistrup glede na izobrazbo tistega, ki mi je virusek oddal...
      ali kakega đonija wokerja ali pa kar čopček
      no, pomagalo pa je že "savnanje" ob lopatanju grede za repincl
      ;-)
      tistega vica o naglušni barici pa ne poznam...

      Izbriši
    2. oh meni je še kar nerodno, ker sem tak grd komentar napisala, ti pa si bila bolna. kaj češ.. a nasmejala sem se pri protistrupu.

      Izbriši
    3. ne, ne... nisem bila nič kaj bolna...
      saj sem začetno kihanje še pravi čas zaustavila...
      so spotenje in čopček in topla postelja res pomagali...
      komentar pa mi je še vedno taaak luškan...
      no, vica pa še vedno ne poznam
      ;-)

      Izbriši
    4. barica je šla k dohterju, ker je bila fuuul prehlajena, pa že itak naglušna in ji je dohtar rekel "barica vam treba kura CE vitamina".
      in je šla domov, pa jo možiček vpraša "no? šta ti je rekel doktor? šta ti fali?" in mu ona reče "ma to, što sam i sama znala: kurac i litar vina".

      Izbriši
    5. e vidiš... dobra ti je ta barica... saj je poznala taprave antigripine
      ;-)

      Izbriši
  2. Mene je v petek v hlevu ugriznila svinja v levo roko. Moja mama mi pravi, da bi se moral cepiti proti tetanusu, da ne bi dobil zastrupitve saj je svinja nečista žival. In jod mora biti vedno pri hiši. In tudi svinje ljudi rade grizejo kakor psi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups... to pa res ni kr tak...
      no, notranja dezinfekcija pa tudi ne more škodit
      ;-)

      Izbriši
  3. Tetica, hitro se pozdravi.
    Čakaj en tablet imam - naslednji Prosti spis na eDiju vodiš ti.
    A je pomagalo?
    Sicer pa - hvala enako, smrkam tudi jaz - nalezla pa sem od mačkona. Ja, ja, saj vem, kaj pa rinem vanj, kadar gosti viruse, a ne.
    Na zdravje Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da sem jo še pravi čas odnesla... in se kihanje potem ni več nadaljevalo
      spotila pa sem se kar na vrtu
      da pa si se nalezla od mačkota... je pa samo dokaz več, da mu tudi v hudem stojiš ob strani... in prej ko je on jih lahko dal dalje... prej bo tudi on zdrav
      glede prevzema štafete pa sem že tudi napisala kako sem bila presenečena...
      se pa bom potrudla
      ;-)

      Izbriši
  4. Upam, da si že bolje:)

    Zares pravi pozdrav:)))

    Lea

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako pa je, če so otroci večih vrst, potem mora biti še protistrupov več vrst! :-) Na srečo nastajajo ponavadi kar sproti in spotoma! papa
    P.s.: sam da je zdaj dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, je to res tak...
      saj imajo eni viruski mašlček na levi strani, drugi pa na desni... eni spredaj, drugi zadaj, da se o barvi raje niti ne menimo
      in zato tudi res ni čudno, da je taaakooo težko najti pravi protistrup
      ;-)

      Izbriši