ponedeljek, 15. oktober 2012

Podeliti...

Ja, kako lepo nam je...
ko nam nekdo nekaj podari...
saj je obdarjencu potem še tako slab in turoben dan naenkrat manj slab in turoben...
če ne, da postane pa celo še lep.

In kako lepo je tudi
ko tudi mi komu kaj podarimo...
ker s tem tudi drugemu še kako polepšamo dan 
pa sebi tudi, 
ko vidimo, da smo drugega osrečili

torej...

Dam - daj sistem
res špila na polno

In kaj vse se lahko najde med darili...
Pa saj je skoraj res ni stvari, da je ne bi šlo podariti

No,
pa če verjamete ali pa tudi ne...
ampak...
meni je tudi že vsak napisan komentar pa že lepo darilo
in sem ga zato tudi vedno znova vesela.

9 komentarjev:

  1. Danes popoldan me boli na desni strani trebuha. Sicer to so še dosedaj bolj rahle bolečine. Morda imam žolčne kamne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darko, ampak to pa ni glih darilo, kaj?

      Naj bo dobro!

      Izbriši
    2. uf, to pa res ni kaj dobrega...
      razen, da je opomin za nekaj
      ;-)

      Izbriši
  2. Tetka, en velik objem!
    (Darilce!)

    OdgovoriIzbriši
  3. oooh, o darilih bi pa toliko tega se dalo še povedati.. sama darila niso problem, težava nastane, ko jih marsikdo enostavno ne zna, ne zmore sprejeti. tega nas ni nihče učil. učili so nas dajati.. za sprejemanje je pa zmanjkalo časa.
    prvo darilo, ki sem ga sprejela z odprtim srcem je bil tisti nasmeh, ki mi ga je podaril ravno rojeni otrok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš (spet) prav... marsikdaj je za marsikaj nas na/učiti zmanjkalo časa...
      še dobro, da se znamo tudi sami še kaj naučiti
      ;-)
      tisti nasmeh novorojenca pa... je samo dokaz več, kako nas znajo že od prvega trenutka dalje osrečiti... pa tudi okrog prsta oviti

      Izbriši
  4. Tu ti puščam drobno darilce:)

    Tudi sama sem vesela vsakega komentarja:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Ti za to darilce...
      tako paše v ta večer...
      z lepimi pozdravi iz večernega totiga

      Izbriši