nedelja, 14. oktober 2012

Razdalje in ljubezen...

Ja, ja, res ni to kr tak...
ko pravijo, da je...
 ljubezen premosorazmerna z razdaljami.

Ker, če temu ne bi bilo tako...

in bi danes dopoldan moj mož ne bil na Formuli 1 v Koreji...
torej v prvi vrsti na kauču pred TV-jem v dnevni sobi...
jaz pa v tem času v kopalnici na drugi strani stanovanja...

bi mu ob predpralnem čohanju ovratnikov na njegovih srajcah...
pa z užitkom s tisto krtačko počohala 
kar tak malo pa  še po njegovem vratu.
 



12 komentarjev:

  1. Katera je po vrsti, če pri Formuli 1 formula prehiti ta drugo uvrščenega. Nekateri mislijo, da prvi. Če prehitiš drugega si v resnici drugi.

    OdgovoriIzbriši
  2. sem v zamudi, pridem na vse, samo pozdravim.

    OdgovoriIzbriši
  3. čohljanje.. tudi temu se reče nedelja.
    :-))))

    kako dobro, da sem stran od tv.. zadnje ime, ki sem ga slišala v zvezi s tem, je bil niki lauda.. prav fajn mi je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš... jaz pa sedim za računalnikom... TV pa mi je na desni
      in tako lahko isti čas porabim za dve stvari istočasno
      ;-)

      Izbriši
  4. Danes v nedeljo, 14.oktobra 2012 med 15. in 16.uro popoldan sem na moji zahodni strani fasade že zasledil azijske pikapolonice. Na fasadi je bilo okoli 10 teh azijskih pikapolonic. Očitno jim je današnje sončno in toplo vreme zelo prijalo, da so se že rade prišle gret na demit fasado kajti tudi pikapolonice že počasi zebe saj smo tik pred zimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, tudi meni je prijalo dananšnje sonce...
      pa niti pikapolonca nisem
      ;-)

      Izbriši
  5. Včasih je čisto dobro biti na drugem koncu sveta! :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja... to se dostikrat zna opaziti tudi v ljubezni med starši in njihovimi odraslimi otroki...
      <3

      Izbriši
    2. Včasih pa res ...
      Po eni strani dobro, po drugi včasih težko ...
      A vsak mora ubirat svoje poti ...

      papa

      Izbriši
    3. ja, je, težko... ampak, ko pa se spet vidiš ali pa slišiš...
      je potem pa tudi veselje toliko večje
      ;-)

      Izbriši
  6. Bi se kar strinjala:)
    redki obiski so lahko pravi praznik:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, saj, če si pod isto streho s starši... si si kar del vsakdana...
      lp

      Izbriši