torek, 2. oktober 2012

Dve stvari...

Sta mi bili v trenutku všeč, ko sem ju slišala...

Ena je, da ni norih vprašanj...
tadruga pa, da...
pametni pišejo.
In tako se sama že tudi kar nekaj časa poslužujem 
tega pametnega nasveta za tapametne.


Ja, je pa to potegnilo za sabo pa spet nekaj drugega...
namreč...
da imam zdaj okrog sebe vedno večje število napisanih cetlčkov...

In pa še ena stvarca se mi vedno bolj vsiljuje...
da včasih pozabim kam sem tisti cetlček pa sploh odložila.

Ja, ja,...
Očitno bo potrebno uvesti centralni register
 





4 komentarji:

  1. - listek za v trgovino, ki je pozabljen doma.
    - listek, na katerega napišejo s premalimi črkami.
    - listek, ki se je po enem tednu našel in se gre po knjigo v knjižnico, ki jo že berem.
    - listek, ki ga imam prilepljenega: "mami, rad te imam"

    čas Jeseni je. listov kolikor je možno.. povsod, za vsako priložnost, za vsako šumenje koraka..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooooooo......
      tisti tazadnji listek je pa taaakooo lep
      ja, tega pa bi res bilo škoda izgubiti
      jaz bi si kar par fotokopij za vsak slučaj naredila
      ;-)

      Izbriši
  2. ...čuj ti,ta resna navihanka,a si ti pozabila napisat na cetlc kdaj je treba priti na šimi-šimi?...pa tako sem se veselila snidenja,šmrk :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. hja, ti moja šimi šimi kompanjonka...
    to pa je blo zdaj pa tak...
    saj ne, da bi pozabila... samo nekako mi ni blo za it...
    pa me raje ne vprašaj za vzrok...
    ker sem tudi sama bila presenečena nad tem
    ampak... tak je to takrat pač blo
    ;-(
    sem pa prepričana, da si se kljub temu imela pa fino fajn
    ;-) in <3

    OdgovoriIzbriši