četrtek, 18. oktober 2012

Včeraj so še bile...

Lepe...
in meni v veselje in ponos...
Danes pa...
jih več ni bilo.
No, vsaj ne v takem številu kot včeraj.

Očitno so tudi srnicam bile povšeči...
In so jih zato zmanjšale za eno glavo/cvet.

Ja, ja...
pa le naj še kdo reče...
da nimajo tudi živali dobrega okusa

19 komentarjev:

  1. Ne vem ali imam res žolčne kamne. V ponedeljek popoldan me je pričelo boleti na desni strani rebernega loka. Bolečine so bile zelo šibke. Šibke bolečine sem imel tudi v torek in sredo. Iz srede na četrtek so bile bolečine kar zelo močne kajti ponoči sem zelo težko spal. Najbolj me je bolelo, če sem ležal na hrbtu ali trebuhu, manj na levem ali desnem boku. Kasneje sem bolečine imel na desni strani hrbta torej 5 centimetrov desno od hrbtenjače in to tik pod lopatico. Danes dopoldan so bolečine skoraj izginile sedaj me boli čisto malo. In zakaj nisem šel k zdravniku. Imam obvezno zdravstveno zavarovanje toda avgusta mi je poteklo dodatno zdravstveno zavarovanje. V sredo sem si šel uredit dodatno zdravstveno zavarovanje. Mislil sem, da bom zavarovan od 1.novembra 2012 toda šele od 1.februarja 2013 imam pravico do brezplačnega zdravstvenega zavarovanja. Torej 3 mesece bom moral zastonj plačevati v zdravstveno blagajno in ne bom mogel koristiti brezplačnega zdravljenja. Ta zakon je zelo neumen, samo kasirali bi. Kaj pa če me pred 1.februarjem 2013 spet primejo napadi žolčnih kamnov. Brez dodatnega zdravstvenega zavarovanja je ultrazvok za žolčne kamne zelo drag. Zdravstveno zavarovanje imam urejeno pri Vzajemni. Razmerje med obveznim in dodatnim zdravstvenim zavarovanjem je bilo do 30.6.2012 takšno. Obvezno zdravstveno zavarovanje krije 85 odstotkov ter 15 odstotkov dodatno zdravstveno zavarovanje. Po 1.7.2012 je razmerje takšno. Obvezno zdravstveno zavarovanje krije samo 10 odstotkov ter dodatno zdravstveno zavarovanje krije 90 odstotkov. To mi je povedala zaposlena na tem zavodu za zdravstveno zavarovanje. Torej je danes biti brez vsaj enega zdravstvenega zavarovanja zelo rizično. Nikoli ne veš kdaj boš potreboval zdravnika. In če boš potreboval kakšno operacijo brez dodatnega zdravstvenega zavarovanja lahko plačaš tudi 5000 evrov. In kaj najbolj povzroča žolčne kamne. Najbolj mastno meso, svinjina, prekajeno meso, ki mu tukaj pravimo kiblflajš. Res pa je, da sem jaz te hrane pojedel kar dosti. Žolčni kamni so tudi dedni. Moja mama jih je imela, ko je bila stara 35 let. Povsem možno je, da jih imam tudi jaz. Prepričan sem, da je kar 95 odstotkov možnosti, da imam tudi jaz žolčne kamne. Vse od včeraj ne jem več mesa kajti sem na dieti. Tisti ljudje, ki imajo žolčne kamne lahko takoj dobijo bolečine oziroma kolike žolčnih kamnov takoj po kakšni mastni hrani ali posebno po svinjskem mesu. Tudi moja teta, ki dela v bolnišnici kot medicinska sestra pravi, da je svinjsko meso zelo škodljivo in povzroča tudi žolčne kamne. Na internetu sem prebral, da žolčne kamne topi, če ješ črno redkev in kurkumo vendar je to mala verjetnost saj žolčnih kamnov ni mogoče drugače odstraniti kot le z operacijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups... tega z zavarovanjem pa nisem vedela... in, da so celo tako spremenili razmerje med obveznim in prostim...
      ne, to pa meni ni čisto nič všeč!!! pa to ne zaradi naju z možem... pač pa zaradi vseh tistih, ki si še obveznega zavarovanja ne morejo več privoščiti.
      ovi tavišješi pa si lepo pridno delijo dobičke pa nagrade, pa vse možno možne bonitete...
      če bi kdo prišel na idejo, da se ta dva zavarovanja spet združita... sem med prvimi ZA. Vzajemno pa istočasno ukinit!
      glede žolčnih kamnov pa... nekateri pravijo, da znajo nastati tudi, če se preveč sekiraš...
      tako da...
      le dobro (se) porihtaj

      Izbriši
  2. Oljčno olje ne topi žolčnih kamnov. Povsem majhna verjetnost je, da žolčne kamne topita kurkuma in črna redkev toda to je majhna verjetnost. Donat ne topi žolčnih kamno toda zares dokazano preprečuje žolčne kamne. Tudi jajca povzročajo žolčne kamne. Holesterol je tisti, ki še najbolj povzroča žolčne kamne. Tisti ljudje, ki imajo zelo povišan holesterol imajo veliko verjetnost, da dobijo žolčne kamne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri tem pisanju sem se nekoliko zmotil. Takole sem napisal. Mislil sem, da bom zavarovan od 1.novembra 2012 toda od 1.februarja 2013 imam pravico do brezplačnega zdravstvenega zavarovanja. Tukaj sem se zmotil pri pisanju. Od 1.februarja 2013 imam pravico do brezplačnega zdravstvenega zdravljenja. Dodatno zdravstveno zavarovanje ni brezplačno in prve 3 mesece ga moram plačevati pa čeprav še nisem upravičen do brezplačnega zdravstvenega zdravljenja. Šele od 1.februarja 2013 imam pravico do brezplačnega zdravstvenega zdravljenja. Dodatno zdravstveno zavarovan pa sem od 1.novembra 2012 in šele od 1.februarja 2013 lahko koristim brezplačno zdravstveno zdravljenje.

      Izbriši
    2. ni panike... saj sem razumela kaj si mislil...
      vsekakor pa ti želim, da zdravljenje sploh ne bi bilo potrebno... pa četudi je brezplačno
      ;-)

      Izbriši
  3. na.. pa je šla marmelada iz vrtnic, ki sem si jo obetala ob obisku maribora.. pa tudi.. kaj sem izvedela?? moj avtej NE SME v maribor,
    ker je v mesecu juniju bil star 15 let.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nič bati... saj jih je nekaj že na varnem... samo za na novo kuhati bo pa res premalo cvetov...
      glede obiska mesta pa tudi...
      na:
      http://www.maribor.si/podrocje.aspx?id=1209
      si lahko pogledaš situacijo...
      in zato sploh ni nobene panike
      ;-)

      Izbriši
  4. Kako so lepe :)
    srnice že vejo :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, so te žverce res lepe...
      pa čeprav so mi jo zagodle
      ;-)
      lp v lep večer

      Izbriši
  5. Oj, moja rdeča vrtnica je tako polna cvetov, kot jih ni bila niti pred dvema mesecema, ko smo cvetočo kupili!
    Srne pa imajo dober okus, seveda! :-))

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, ančika...
      okrog mene se itak sučejo samo tisti z dobrim okusom
      ;-)))))))))))))))))
      no, pa saj je nekaj malega popkov še vseeno ostalo...
      samo glede na to, da za nedeljo napovedujejo že sneg...
      pa ne vem, če se jim bo uspelo še razcveteti
      zdravi bili pa videli
      LILA

      Izbriši
    2. zdravi in živi
      pa vidjeli!

      ampak meni tale sneg kar ne gre v glavo, saj so ja rekli, da bo oktobra še indijansko poletje in jaz ga čakam!

      papa

      Izbriši
    3. pa saj še bo...
      če ne več letos, pa drugo leto
      ;-)

      Izbriši
  6. Oj, tukaj je pa moje pametovanje ušlo ... ? Ali pa je morda nagajal internet in ni objavilo, ko sme bila prej enkrat tukaj. Čisto mogoče.

    No, povedala sem, da se petelinčka morda pogovarjata o tebi ... O tebi, tasrednji sosedi.

    Zdaj sem se spomnila: prej sem dodala link enega filmčka, tistega, ki ga imam sama pri svojem predzadnjem prispevku, Otroci z gore Napf - tisti začetek me je spomnil na tvoaj petelina! (Morda pa ni objavilo, ker sem dala link?

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da se je meni zadnjič tudi to zgodilo... da en moj odgovor ni bil "sprejet"...
      hja, upam, da to ne bo večkrat
      tistega linka pa nisem videla...
      petelinčka pa... sta res luškana
      LILA

      Izbriši
  7. Tetka, zadnji moj komentar je pomotoma tukaj, moral bi biti pri zadnjem prispevku. Ampak pri zadnjem je že dvakrat izginil ... Ne vem, zakaj.

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimivo, zanimivo...
      mogoče pa so petelinčki krivi za to
      ;-)

      Izbriši
  8. Ej tetica, kaj pa če je en mlad , zaljubljen srnjaček eno vrtnico odnesel svoji srnici? Gotovo je bila vesela, Marjana

    OdgovoriIzbriši
  9. ja, bi to bilo res lepo...
    samo kaj, ko pa jih je odnesel kar ducat, če ne celo več...
    saj so samo odgriženi štinglčki ostali od te njegove silne ljubezni...
    no, pa odtisi kremplčkov ob blitvi
    ;-)

    OdgovoriIzbriši