sobota, 13. oktober 2012

Sobota trinajstega...

Po skupno neprespani noči...
skupno enako tečen začetek dneva
mož je bil tečen ko sto vragov...
jaz pa...
kot žena, ki mu stoji ob strani...
sem mu tudi tukaj pomagala.

in je prišlo do...

ampak kosilo pa je bilo super dobro
in dan je potem bil spet normalno lep.

ja, ja...
 gre Lubezen res skozi želodec

8 komentarjev:

  1. Danes ima ena moja prijateljica Tanja svoj 28.rojstni dan. Dnevi v tednu se periodično ponavljajo na vsakih 28 let, če seveda ni vmes navadne stoletnice. Tako je 13.oktobra 1984 bila sobota in bo 13.oktobra 2040 tudi sobota.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooo...... to pa je še mlada...
      vse dobro in lepo

      Izbriši
  2. tako pač je.. pride, pa mine.
    sploh pa.. je bil včerajšnji dan res mimo..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, k sreči, da take tečne stvari tudi minejo...

      Izbriši
  3. Posvetilo v kuharski knjigi, ki sem jo dobila za poročno darilo! Ljubezen gre skozi želodec!

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no vidiš... da bo res nekaj na tem...
      LILA

      Izbriši
    2. Amapk tiste kuharske knjige še nikoli nisem prebrala! ;))) Kaj bo pa zdaj? - Le kakšen recept kdaj pa kdaj ...

      Morda sem pa premalo gradila na tem voščilu?
      Kaj čem ob mojem "presnem" možu! ;-)

      Objem

      Izbriši
    3. no, mislim, da pa kljub temu ni panike...
      pa saj imaš še vedno možnost, da začneš...
      in tudi "presnega" moža se da razvajati...
      ;-)

      Izbriši