nedelja, 30. september 2012

Ljubim spremembe...

In to najbolj tiste do katerih pride kar tak spontano.

Jaz to tak za danes imela v planu za kosilo polnjeno pipiko, pa krompir v kosih in kot solato rdečo peso.
Ja, v planu sem imela celo to, da bi naj to bilo kot običajno tam okrog enih.
In bi to temu tudi lahko to tako bilo...
Če ne bi...
Po kakšnih dvajsetih minutah pečenja pipike pa ugotovila...
da mi je nehala delati pečica
saj po novem peče samo še zgoraj, spodaj pa se je dločila, da ji je dovolj.

In kaj zdaj...

Hm... hja... šment

In mi ni preostalo nič drugega...
kot iti v "skladišče rezerv" in od tam vun potegniti pečico za pečenje na zrak.
In to ravno tisto stvarco, ki sem se je že kar nekaj časa uspešno izogibala
ker bi morala najprej preštudirati navodila za uporabo, pa... vse še tisto kar spada zraven...

No, zdaj pa, ko za kaj takega niti časa ni (bilo)...
pa kar na hitro predevati pipiko iz protrora v toto stvarco...
pa naštelati na novo stopinje pečenja in čas...
in že se peče.
jaz pa zdaj ta vmesni čas izkoriščam za pisanje o tem

Ja, ja...
tako pa se pri naši hiši rešujejo krizne stvari...
brzopotezno

Me pa vseeno hudo zanima kako pa bo kaj s filo v tej pipiki...

in ravnokar se je iz kuhinje zaslišal :klik

no, pa da vidimo kaj bomo vidli
potem pa vidli 
kaj bomo delali dalje


6 komentarjev:

  1. in potem nas pustiš v ugibanju in skrbi za filo.. /cccc z odkimavanjem glave sem in tja/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojojojojoj...
      no, upam, da ti glava še vedno kje ne odkimava sem in tja...
      fila pa...
      z malo dodatne iznajdljivosti - pa je bila ne samo rešena, pač pa tudi zelo okusna
      tak da...
      bo sedaj to "nadomestilo" pa kar prešlo v redno uporabo

      Izbriši
  2. Danes v nedeljo, 30.septembra 2012 na gobovo polno Luno bi morale biti potrebne na mizi gobe. Preveč pojedenega mesa torej svinjskega ali piščančjega lahko povzroči povišano sečno kislino in s tem putiko oziroma protin.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, pri nas niso bile... je pa dan prej mož imel "opraviti" z zelo, zelo, zelo (tako je to on povedal, ko se je vrnil) dobro gobovo juho
      tako je vsaj eden v bajti spoštoval ta "praznik"
      glede mesa pa - imaš spet prav!
      ker je ta putika res odraz preveč "mesojedskega" načina prehranjevanja
      no, se pa tudi za to da malo pogoljufati...
      z raznimi čajeki namreč

      Izbriši
  3. Gobe in fižol lahko zelo dobro nadomestijo meso. Prej včasih in tudi danes ponekod so gobe in fižol ob petkih pogostokrat na mizi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to s to mesno "zamenjavo"mi je pa tudi bodoči stalni sosed že povedal.
      in, ko bomo fiksno na novem naslovu... bom pobarala njegovo ženo za nekaj receptov.
      no, pri naši hiši pa je navada, da so ob petkih na mizi pa ribe...
      in odkar imamo domačo blitvo, jo je tudi mož prav "vzljubil".

      Izbriši