sreda, 3. oktober 2012

Dobila sem jo...

in kar nekaj časa je že od takrat.

pa sem jo prestavljala malo sem, pa malo tja
pa malo na to okno, pa malo tudi kar ven na prosto
pa sva jo v tem času zalivala kar oba z dežjem

danes pa sem opazila
njen prelepi beli cvet

pa še vedno ne vem kako se ta roža sploh imenuje

10 komentarjev:

  1. nočem biti pametna, a pred mnogimi leti je tako presenetila tudi mene ena roža. vsekakor imam iz tvojega teksta premalo podatkov.. pa vendar.. morda pa je enaka?
    Haemanthus albiflos – čopičasta bela krvika
    http://rastline.mojforum.si/rastline-about3285.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he,he,he,...
      nočeš biti pametna... ;-)
      ja, ja, lahko tebi, ko se ne rabiš delat, da si
      ker si!
      tudi tokrat je to zadetek v polno!
      ker je to ravno to
      in hvala za informacije
      se že veselim njenega nadaljnega cvetenja

      Izbriši
  2. zadnja vrsta je povezava, če jo boš prilepila v zgornjo vrstico googla, da ti odpre stran, kjer je tudi njena slika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem to tako naredila...
      in ugotovila, da je to pa prav to, kar sem dobila
      še enkrat - hvala

      Izbriši
  3. juuuuhej! pa nama je ratalo!
    taka hecna roža je. ko vse počasi ugašajo, se ona razcveti v takšnem kresničastem belem ognjemetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he... luškano... nama je uspelo!
      sicer pa... pri teamskem delu so na koncu itak vsi bili zaslužni za uspeh...
      pačetudi so bili zraven samo kot zijala
      ;-)

      Izbriši
  4. Po dolgem času sem spet na obisku pri tebi. Ina kaj? Naletim ravno na rožo. No, na tri. Tebe, mah in sedajvemkakosejireče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej vidiš... če pa to ni dovolj za lepo dobrodošlico...
      pa, da se v bodoče celo še večkrat oglasiš
      ;-)

      Izbriši
  5. Morala bi dati sliko rože gor na ta spletni dnevnik, da bi lahko videli kaj je to za ena roža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, to je pa zdaj tako...
      ne vem, če bom jo znala vtakniti med komentarje...
      no, jo bom pa kar v naslednji post, da si jo lahko pogledaš

      Izbriši