sobota, 30. marec 2013

Velikonočna sobota...

Ko je namesto barvanja jačk
na vrsti bilo
barvanje mandale.
In,
ko sem ob tem
v mislih obiskala
vse tiste
ki so vredni mojih misli

6 komentarjev:

  1. Kaj točno je mandala. Na internetu piše, da je to stara sanskrtska beseda za krog. Prisotne so v vzorcih, ki jih ustvarja narava, zato jo poznajo v vseh kulturah na svetu.
    Tukaj lahko imamo v mislih tudi zlato razmerje, ki je v razmerju 1 proti 1,618 oziroma 0,618 proti 1. Tukaj je mišljeno fibonacijevo zaporedje, ki sledi v tem številčnem zaporedju 1, 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987 itd. Če delimo 377 z 233 dobimo 1,618. Če delimo 610 z 377 dobimo 1,618. Če delimo 987 z 610 dobimo 1,618. Vedno višja, ko imamo števila, ko fibonacijevo število delimo z prejšnjim fibonacijevim številom vedno smo bližje zlatemu razmerju.

    Lep dokaz zlatega razmerja je kokošje jajce.
    Jajčni meridijan je točno 1,618 krat večji oziroma daljši od jajčnega ekvatorja.
    Če je naprimer premer jajčnega ekvatorja 4 cm je premer jajčnega meridijana točno 6,5 cm.
    Če je naprimer obseg jajčnega ekvatorja 13 cm je obseg jajčnega meridijana točno 21 cm.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooo...........
      si se pa res spet potrudil... hvala!
      ja, jajce je res tak ena prav zanimiva stvar...

      Izbriši
  2. mandala je mir, spokoj in hvaležnost v barvi, si rečem vedno, ko jo vidim tudi, če jo ne vidim.
    dotiki med črtami je mehkoba odnosov.
    čim več črt ti želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      in mandala je tudi pot...
      do sredine ali pa ven iz nje...

      Izbriši
  3. To knjigo mandal za barvati imam tudi jaz od moje sestre.
    Pobarvana je samo ena mandala - z vrtnicami.
    Verjetno bom pobarvanko komu podarila.
    Sama zanesljivo ne bom barvala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, zakaj pa ne...
      če boš s tem naredila tistemu veselje...
      jaz pa sem eno pobarvala že leta nazaj... zdaj pa vsake toliko drugo knjigo "štriham"...
      no, to eno pa sem se spravila slikati z oljnimi barvami na platno
      tak za spremembo
      ;-)
      p.s.
      meni so pa pred leti ogromno pomagale...
      saj sem ob njih barvanju lahko v miru premislila marsikatero težko in bolečo stvar

      Izbriši