torek, 12. marec 2013

Gregorjevo...


Ko se mi prav lepo fička
kaj vse se grejo ovi tam
saj pomlad je tu
Pa še kot naknadni dodatek...

12 komentarjev:

  1. Ojla,veš tetica, pri nas je sicer prav tečno, smrkavo vreme, ampak prički pa veselo čivkajo. Sem jim za nagrado obesila skoraj vso hrano, kar je je še ostalo od zime - da se ne bodo lačni ženili.
    Oni tam pa - ne znajo tako lepo prepevati haha, torej se res lahko pofičkamo nanje.
    Najlepše bodite, ti in tvoja dva, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja vidiš... mene tudi veseli petje tapravih ptičkov...
      ovi tički pa si le naj majo
      tudi vam vse lepo

      Izbriši
  2. škrjančevina je danes, ja!
    žvižgam s teboj, še posebej kakšno tazaljubljeno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tebi v pozdrav sem dodala dodatek...
      da si zavriskaš

      Izbriši
  3. Danes je torej gregorjevo in samo 8 dni nas še loči do začetka pomladi. Čemaž počasi že žene iz zemlje. Poglejmo torej kdaj bodo nastopile Lunine mene v aprilu 2013.

    Lunine mene za april 2013

    Zadnji krajec bo 3.4. ob 5.37
    Zadnji srpec bo 6.4. ob 17.36
    Mlaj bo 10.4. ob 10.35
    Prvi srpec bo 14.4. ob 10.29
    Prvi krajec bo 18.4. ob 13.31
    Prvi izbočec bo 22.4. ob 10.04
    Ščip bo 25.4. ob 20.57 - Delni Lunin mrk
    Zadnji izbočec bo 29.4. ob 3.26.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čemaž pa mi že pridno jemo...
      še možu sem ga podvalila
      ;-)
      no, za Luno sem pa vesela, da gre gor...
      bom lahko že počasi začela sejati in saditi...

      Izbriši
  4. Letos se prične pomlad dne 20.marca ob 12.02. V začetku pomladi pri nas tudi rado še pogostokrat sneži. Starejši ljudje pri meni doma pravijo, da je spomladanski sneg gnoj za siromake.
    Če pa slučajno sneži po Veliki noči in se sneg vsaj za nekaj ur obdrži na tleh takemu snegu nekateri pravijo škorčev sneg.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, za jutri nam pa spet sneg napovedujejo...
      no, samo da ne bo preveč zmrzovalo...
      pa bo tudi šlo
      ;-)

      Izbriši
  5. Meteorologi sneg napovedujejo za četrtek, 14.marca, ko za Maribor napovedujejo celo do 10 cm snega. Praktično pa to ni nič nenavadnega saj še vedno živimo v koledarski zimi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo... in pogled skozi okno pove...
      da se tokrat pa niso zmotili
      ;-)

      Izbriši
  6. Gregorček je sedaj jeseni, so ga v Rimu premaknili. Pa ja ne bodo zdaj jeseni ptički gnezda spletali? :-)

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      ko so ptički, ki živijo po srčku, spet bolj pametni od ovih tapametnih tam
      ;-)

      Izbriši