sobota, 9. marec 2013

In spet smo proslavljali...

Saj je na današnji datum
minilo sedem deset let
od tistega prijoka na toti naš svet...

Mali princ
ki je potem celo svoje  življenje vedno bolj postajal
Véliki princ.
še na mnoga srečna leta



6 komentarjev:

  1. ne vem, komu naj čestitam.. skratka, čestitam, pa kdor koli že to je. aneda.
    čestitk itak nikoli ni preveč.
    pogosteje jih je premalo, zato je dobro, da moja ne manjka.

    p.s.
    a veš, da tegale malega princa nikoli nisem mogla brat. enako, kot nisem mogla brat alice v čudežni deželi.

    OdgovoriIzbriši
  2. mojemu možu
    ;-)
    no, Malega princa pa sem tudi jaz uspela prebrati tako da sem dojela bistvo - komaj v zrelih letih...
    se pa spomnim obnove te knjige od vnuka, ko je bil še v osnovni šoli...
    po fantovsko brez zadetega bistva
    Alice pa še sploh nisem brala... le film sem gledala

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej, še na mnoga leta.
    In tudi jaz sem Malega princa prebrala že v "zrelih letih". Po nasvetu nekoga, ki mi je bvveliko pomenil. Potem mi je še več.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vidiš...
      eno je samo pre/brati...
      čisto nekaj drugega pa je prebrano tudi razumeti...
      kaj šele občutiti
      ;-)

      Izbriši
  4. Življenje! Takole rastejo mali princi v velike prince!

    Vse najboljše!

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, nekateri...
      nekateri pa tudi znajo zrasti v vse kaj drugega kot pa princa
      hvala!
      LILA

      Izbriši