petek, 29. marec 2013

Ko vem...

Da je odločitev moja...
ali...
se bom jezila
ker letos sneg 
očitno res ne misli na svoj odhod
ali pa...
se bom veselila
praznikov
prihajajoče pomladi
novega Življenja






6 komentarjev:

  1. Na veliki petek popoldan se ponavadi barvajo pirhi. Jaz ponavadi uporabljam za odtise na pirhih zajčjo deteljo kateri tukaj v Slovenskih goricah pravimo zajčja kislica. Zajčja kislica je seveda užitna, ker je kisla.
    Ker pa imamo sedaj vsaj 10 cm snega v gozdu, letos nisem mogel uporabiti odtisov zajčjih kislic temveč vrtno zeleno ali zeler kakor mu pravimo v teh krajih.
    List rastline se da na jajce ter se vse skupaj skuha v listih rdeče čebule, da jajca postanejo rdeča z odtisi rastlin. Tako imamo pirhe že končane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, jaz pa jih že par let več ne barvam...
      samo pobarvane kupimo in potem kdaj samo še kakšno slikco gor zalepim
      sem pa leta nazaj znala marsikaj poustvariti...
      ;-)

      Izbriši
  2. in mah v zamudi. ojej.
    skratka: danes, ko sem se vračala zjutraj iz službe, je snežilo.
    zdaj sem bolje, hvala.
    :-))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ampak mah ni nikoli v zamudi!
      saj je vedno ko pride takrat to ravno tapravi čas...
      no to na s. pa gre zdaj pa že tudi meni na...
      bi že taaak rada delala na vrtu

      Izbriši
  3. Bližina besed in slikic. Toplina v Duši!

    OdgovoriIzbriši