sobota, 2. marec 2013

Po sledeh...

Včerajšnjih stopinj
sva s šefico v sonca polnem dopoldnevu
primaširali do roba gozdička
tam postali
in poslušali

no...
poslušala sem sicer samo jaz
saj je šefica pridno skakala naokrog
sledila svojemu smrčku
in stopinjam v snegu 

In slišala sem pomlad...


4 komentarji:

  1. zelo razumem, kako si zaslišala pomlad.
    vidiš.. tako jaz zaslišim Jesen.
    pa mi nihče ne verjame, da jo.

    do torka, do torka bo še sonc!
    naprej pa še ni orng pokazalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej vidiš...
      jaz pa ti to še kako verjamem
      ker že piš vetra med vejovjem
      ko sproži padalsko slast listja da gre to dol s svojega piedestala
      se sliši...
      samo svoja usta je prej potrebno dobro dol zapreti
      ;-)

      Izbriši
  2. Kako lepo, v gozdu je sploh lepo!

    LILA! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tudi jaz se rada sprehajam po njem...
      zdaj pa še sploh, ko ob potočku že začenjajo cveteti norice in pa čemaž
      tudi tebi LILA

      Izbriši