nedelja, 3. marec 2013

Ko sneg kopni...

In se njegova belina začenja izgubljati
se v na novo pokazanem
pokaže marsikaj...

Poleg lanskih cvetočih marjetic
pa vse do rovov tudi pozimi pridnih mišk
pa še kakšnega krteka ali pa celo voluharja.

Ampak čez tabele cingerle
ki že tudi pridno kukajo iz zemlje
ga pa vseeno ni

12 komentarjev:

  1. :-)))) sem se spravila v mislih naštevati, kaj še vse odkrije topljenje tegale na s, pa bi ti pokvarila idilo.
    bom tiho, evo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja,...
      tudi jaz sem zaradi ustvarjanja idilične idile raje povedala samo to...
      ;-)

      Izbriši
  2. If some one wants expert view about blogging and site-building then i suggest him/her to pay a quick visit this web site,
    Keep up the nice work.

    my web blog :: get followers

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm...hja...
      glede na predhodne pohvale o lepoti tega bloga...
      mislim...
      da mi potemtakem pa obisk te spletne strani pa le ni potreben
      ;-)

      Izbriši
  3. It's going to be ending of mine day, but before finish I am reading this wonderful article to improve my experience.

    Look at my web-site ... get followers

    OdgovoriIzbriši
  4. V soboto, 2.marca 2013 smo imeli koline. Meni se svinja vedno smili, ko gre v zakol. Dela pri kolinah je res ogromno.
    Danes dopoldan sem se malo odpravil tudi v Maribor v to v EUROPARK da vidim kakšne imajo tam cene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tudi jaz nisem za biti zraven takrat...
      mi smo bili lani na kolinah... ampak to komaj po tistem, ko je taglasno delo že bilo opravljeno...
      pa sem vseeno ugotovila, da se me je tisto takrat tako dotaknilo...
      da bova letos brez kolin
      no, v europarku pa se sploh več ne spomnim kdaj sem bila nazadnje...
      takšna nakupovalna središča nisa ravno prava mesta za mene
      sploh pa ne kot kraj za druženje
      ;-)

      Izbriši
  5. Oooo tetica, pa se je splačalo prikukat sem. Se mi je zdelo, da pri tebi tako pomladno cinglja. Hvalaaaaa, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no vidiš...
      mogoče pa so te ti zvončki priklicali
      ;-)

      Izbriši
  6. Obstajata dve vrsti zvončkov eno so mali zvončki in drugi so veliki zvončki.
    Na zgornji sliki so mali zvončki kateri imajo 3 venčne liste.
    Veliki zvončki imajo 6 venčnih listov. Tukaj pri meni doma v Slovenskih goricah jim pravimo košarice.
    Mali zvončki pričnejo kukati iz zemlje tam nekje okoli Valentinovega, ki goduje 14.februarja ter veliki zvončki pričnejo kukati iz zemlje tam nekje okoli 12.marca, ko je Gregorjevo.
    Približno okoli Svetega Jožefa tam nekje okoli 19.marca pa že pričenja iz zemlje poganjati tudi čemaž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimivo...
      no za tavelike zvončke pa jaz poznam tudi imeni - laški zvonček ali pa norica...
      no, letošnji taprvi čemaž pa imam že doma...

      Izbriši