četrtek, 7. marec 2013

Prvi četrtek v mesecu...

Druženje...
veselje...
ples...
klepetanje...
smejanje...
uživanje!


10 komentarjev:

  1. Hej, a nekdo spet pleše. Uživaj/te sto na uro v vsem naštetem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne... jaz še vedno plešem...
      samo namesto tečajnega učenja smo prešaltali na družabniško...
      smo strokovno ugotovile, da že toooliiiko znamo, da se ne rabimo več učit
      ;-)

      Izbriši
  2. viš, sem te že hotela vprašati, če kaj.. sem pozabila, kako ve temu rečete, a je bilo čisto prav, da sem počakala, da sama poveš.

    mi smo včeraj imeli en lep literarno blogarski večer v velikih laščah. bilo je lepo, po dolgem času se nas je nekaj spet srečalo, brale so se pesmi, proza.
    ampak.. danes je nov dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a misliš na toti naš šimi šimi...
      vesela zate in tudi ostale, da ste se našli
      ko pa bo na vrsti štajerska...
      ;-)

      Izbriši
  3. tooočno! šimi šimi!
    no, oficielno vabilo ti še pošljem, sicer pa bo 30. marec literarni večer v slovenskih konjicah. da bi te bila strašno vesela, ne rabim pisat, aneda.

    OdgovoriIzbriši
  4. že zdaj vesela tvojega po-vabila...
    obljubiti ne morem...
    potrudila pa se bom, da bo
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. :-))))))))))))))) JUUUUHEJ! zmenjeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, ne bi ti rada pokvarila veselja...
      pa vendar...
      se ne morem fiksno dogovoriti, ker sedaj še ne vem kako bodo stvari potekale takrat...
      ampak...
      vzeto pa je na znanje... in to z močno željo po biti tam zraven
      ;-))))))))))))))

      Izbriši
  6. Kako lep je takle prvi četrtek!

    (Jaz recimo pa na tretji petek pucam cerkev! :-))))

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. waw!
      saj tako je potem popucana cerkev in tudi ti...
      pa še pozitivno energijo iz prostora si potem neseš domov
      res super ideja
      LILA

      Izbriši