nedelja, 24. marec 2013

Budilka...

Je nekoč bila sestavni del vsakdanjika
in tako mi je s svojim javljanjem
že zgodaj zjutraj začela krojiti dan
saj je običajno prekinila moje 
jutranje sanje
 Zdaj pa je v uporabi 
samo še za posebne dogodke

5 komentarjev:

  1. mičkeno bom faušijala tukaj pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, pa kaj vem, če je to zdaj pa res tisto tapravo faušijanje...
      tisto mi namreč vseeno precej drugače deluje
      vsekakor pa je...
      e vidištuditebisebotakratlahkotakogodilo-sistem
      ;-)

      Izbriši
  2. Vidiš, jaz sem mislila, da bom lahko v pokoju spala, pa moram zaradi mame vstajat ob 6 - me zbuja telefon mobi - brez veze je sanjat, da bo lepše, moram bit s tem zadovoljna - dobro, da kure ne vstajajo tako zgodaj ;))
    Vse dobro!!! ((((((((((((((((((OdseviNebA))))))))))))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooo..... odsevček...
      kako pa sem tebe vesela tukaj!
      hja...
      pa kaj bi lahko rekla na to...
      razen...
      da ti želim, da to vzdržiš
      pa si vsaj vmes vzameš kaj časa samo zase
      da pa bo enkrat tudi zate boljše...
      no, tega upanja si pa le ne pusti odvzeti!
      drži se

      Izbriši
  3. Vidiš tetica, to je pa tisti predmet, ki bi pri meni največkrat lahko letel skozi okno - če ne bi bila Gorenjka. Celo zdaj, ko mi ne zvoni več - no razen kdaj pa kdaj, pa res bolj poredko, me še vedno prime, da bi jo nekam zabrisala.

    OdgovoriIzbriši