ponedeljek, 25. marec 2013

Pa čeprav...

...ta Peterletov materinski dan ni ravno najbolj moj
saj je datum Jezusovega rojstva
enostavno samo prestavil za devet mesecev nazaj
 
sem se sinove čestitke
ko ni prav vedel kaj naj reče oz. kako mi naj čestita
potem pa je samo povedal:
Hvala, da sem!
še kako razveselila.
David by Marius-Jean-Antonin Mercie

Še lepše pa je dejstvo
da mi dosedaj 
kljub vsemu kaj vse mi je ušpičil
pa še niti enkrat ni bilo žal
da sem ga rodila

6 komentarjev:

  1. Kako lepo voščilo. In verjamem, da ti nikoli ni bilo žal, da si - mama. Tudi meni ne, ne glede na vse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vidiš...
      pa če to ni res nekaj najlepšega...
      ko ti ne rabi biti žal
      istočasno pa tudi veš, da je vse kar je bilo potrebno narediti...
      pa bilo vredno vsega tistega dela in občasno tudi odpovedovanja

      Izbriši
  2. samo ne mi reči, da ima tudi tvoj sin rojstni dan 25. marca, kakor moj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne,...
      je bil pa očitno spočet na ta dan...
      saj sem imela rok na 25.decembra
      ;-)
      Tebi pa skrene čestitke za ta Tvoj dvojni praznik

      Izbriši
  3. aha, zdaj pa razumem.
    oh tega dne praznujem sina, sicer pa je meni Dan žena bolj blizu. zaradi zgodovine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tudi jaz sem zgodovinsko bolj vezana na dan žena...
      samo, od kar sem pa pod moževo streho...
      pa z veseljem popraznujem kar oba
      (no, materinskega tadrugi vikend v maju)

      Izbriši