sobota, 16. marec 2013

Bravo predgRAJSKE dame!

Oblike pred nastankom so zabrisane, nastajajo za kopreno SKRIVNOSTI. Kanček MAGIJE pripravi prehod iz idej v resnične oblike. V besedi poezije se odpro vrata. Vedno znova vstopajo predGRAJSKE dame in rajajo, rajajo. Barvito lepoto prinašajo skozi vihravost čudovitih pahljač. Plesno prineso potrpežljivost ob duhamornem pokrivanju. Vljudno prepuščajo prostor za ples druga drugi. Skromno in hvaležno sprejemajo hvaležnost. In spet navdihnejo k novim pogumnim dejanjem. Rahločutno razkirjejo raznolike oblike, ki nastajajo po navdihu. Beseda doni v strasti in radost prežame, prevzame in napolni duha. Vrline živimo živo med seboj! Hvala za posvečanje.

Edita Čerče in plesne skupine


Je bil večer v Domu kulture v Rušah poln prečudovitega...
In še bodo dnevi polni prečudovitih spominov na ta večer.



http://www.rusan.si/entry.php?w=rusan&e_id=179753#c590946

edita čerče (foto rušan)


6 komentarjev:

  1. tako ja! hvala za ta prikaz. meni se zdi krasna že bosost, kaj šele ostalo.
    sladki datelj, pravšnjost namena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem sedaj za lepši prikaz kako je bilo lepo pa dodala še povezavo do rušana na e-dnevniku...
      ja, na bosost pa tudi jaz prisegam...
      kjerkoli in kadarkoli je le možna...
      ;-)

      Izbriši
  2. Ja, lepo barvito - in tudi meni je bosost še kako všeč. Komi čakam, grrrr.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, to je pa lepo!
    In tebe si predstavljam na odru! :-)

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,...
      ne, ne... jaz sem bila tudi gledalka... in uživalka
      bil pa je res lep večer
      lp

      Izbriši