nedelja, 17. marec 2013

Koristno in prijetno...

Pot do volišča za oddajo glasu
za novega župana in štiri mestne svetnike...

nam je v lepem sončnem nedeljskem dnevu
služila kot lep dopoldanski družinski sprehod.
 Sonce in Mesec na sprehodu
de.123rf.com

10 komentarjev:

  1. Novi mariborski župan je torej Andrej Fištravec. Včeraj jaz seveda nisem bil na teh volitvah saj ne spadam pod mariborsko občino temveč spadam le pod lenarško občino.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja... sem že včeraj to zvedela...
      no, tudi zdaj pa pravim: zdravi bíli pa videli...
      mogoče pa bo le lahko kaj več zrihtal za toto mesto, če bo dobro sodeloval z lublanskimi kolegi (predvsem iz PS)
      saj se je za Kanglco dobro vedelo, da so mu od tam "poslali" prenekatero poleno

      Izbriši
  2. Včeraj popoldan na zadnjo zimsko nedeljo, 17.marca 2013 sem se odpravil v Jarenino na posestvo Tasič gledati in božati lame in alpake. Gospod Tasič ima na svojem posestvu 5 lam in 5 alpak. Sedaj sem v živo videl kako velike so lame in alpake. Lame so tako velike kakor konji, a so le bolj vitke od konjev in imajo do 200 kg. Alpake so malo manjše od lam ter malo večje od ovac in koz ter imajo do 75 kg.
    Lame in alpake sem tudi božal. Lame se ne pustijo božati po glavi in saj jim to preprosto ni všeč. Lamam je še najbolj všeč, če jih božaš po hrbtu.
    Lame in alpake imajo zelo podobno volno kakor ovce njihova volna pa je veliko bolj kvalitetnejša od ovčje celo od avstralskih merino ovac saj za lamjo in alpakino volno velja, da ni tako gorljiva kakor ovčja poleg tega pa ni tako mastna kakor ovčja in se jo da lažje očistiti.
    Lame in alpake se strižejo samo spomladi. Postrižene pa morajo biti pravočasno, da jih Sonce ne ožge ter jih na novo rastoča volna ščiti pred Soncem in vročino. Poleti pa morajo imeti poleg vode tudi senco, da pobegnejo pred vročino saj so lame in alpake prilagojene na mrzlo klimo kakršna je v Andih v Južni Ameriki v njihovi domovini.
    Njegove lame so bele in rjave barve. Alpake pa so bele, rjave in črne barve.
    Včeraj lame nisem prvič videl v živo v svojem življenju.
    Ko sem bil leta 2006 v Avstraliji sem takrat tudi tam videl lame, ki jih redijo tamkajšnji rejci, leta 2008 sem lame tudi videl, ko sem bil v Švici.
    Alpak pa še nisem videl nikoli v življenju in sem jih včeraj videl prvič v živo. Zelo zanimivi se mi zdijo tudi trekingi z lamami in alpakami v sosednji Avstriji. Njihov gnoj je zelo kvaliteten in primeren za pognojevanje kakšnega zelenjavnega vrta pred sajenjem zelenjavnih semen na vrt.
    Včeraj sem v živo videl kako lepe in eksotične so te lame in alpake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooo........ lepo in zanimivo...
      in... te ima kaj, da si katero tudi nabaviš...
      ;-)

      Izbriši
  3. Aha tetica, vidva z ribakom nista zabušavala. Pridna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kloti...
      midvadva greva vedno na volitve.
      no, če nam drugih večina na glavo obesi pa koga, ki ni bil najina izbira...
      se pa vsaj jeziva ne, če ga tisti potem pa kaj biksa
      ;-)

      Izbriši
  4. Pa ja so naši prijatelji z vašimi? ;-)

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. politične stranke se medseboj družijo po vsej državici...
      samo druga drugi radi mečejo polena pod noge
      mi, ki pa nismo nikjer notri... pa...
      lp

      Izbriši
  5. tako je prav. ravno nate sem pomislila.
    in sem vedela, da sta vidva prava.
    ja, potrebno je it voliti - tako lahko potem ropotamo in se jezimo ali pa odobravamo.
    groza me je tistih, ki sedijo doma in ropotajo čez vse.. procent udeležbe mi pa nikakor za maribor ne gre v glavo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš... ko izkoristimo svojo pravico po izbiranju...
      no, kaj pa nam potem večina izbere... je pa že druga pesem
      ;-)
      udeležba pa... če malo pogledaš lahko tudi kar hitro spoznaš, da je itak večina volilcev bila tistih, ki so potem volili tistega, ki je sodeloval na protestih...
      torej...
      ;-)

      Izbriši