ponedeljek, 4. marec 2013

Novo štetje časa...

Popoldanski počitek s knjigo v roki...
odložena knjiga in očala
sladki spanec
zbujenje
mož pove, da je ura pet do pet
moj pogled na uro
pa mu rečem:
bunka... štiri
zatorej moje današnje novo štetje časa:
ura je: tri...štiri...bunka štiri...šest



4 komentarji:

  1. :-))))
    torej se prične novo, na novo!
    tuhtam, kam naj jaz umestim bunko.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, ja, vsak trenutek se nam začenja nekaj novega...
    no, pol pa le stuhtaj...
    ali pa...
    da pustiš, da se lahko pa kar samo zbunka
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. haha tetica, tvoje novo štetje ima torej dve štirici - in bunko.
    Če nič drugega, si se vsaj nasmejana zbudila,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja... podobno kot so nune štele za časa DDR...
      eins, zwei, drei, vier, fünf, fűnf a, sieben,...
      ker je bil seks za njih prepovedan
      ;-)
      no, zbudila se pa nisem ravno nasmejana...
      pač pa bolj šokirana...
      in zato nisem verjela možu, ko mi je povedal pravi čas
      pogled na uro od strani... pa mi je "podaril" tisto eno prespano uro
      ;-)

      Izbriši