sobota, 1. december 2012

Ko kamenčki oživijo...

Letošnja Mineralia v Grazu, 
ko razstavljalci in prodajalci napolnijo del Minoritskega  samostana...
in si lepota brušenih in obdelanih poldragih in dragih kamnov
podaja roko s fantastičnostjo in famoznostjo naravnih mineralov in fosilov
vse skupaj pa je spojeno v energiji sevanja




2 komentarja:

  1. sevanje pa v vsej svoji čistosti naše mami Zemlje, vseh silnic sveta vil, škratov, dev, matrice eteričnega v najmanjšem atomu.
    lepo!
    najbrž si se naužila sto na uro..
    če pa si kupila katerega, pa hitro z njim v dlan in pod curek mrzle vode.. da bo tvojtvoj in po tvoje naravnan..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja... sem se res napolnila z novo energijo...
      in tudi nabavili smo jih kar nekaj
      no, edino so mi letos manjkali etiopski opali...
      hja, tisti pa so mi pognali kri v glavo... zaradi njihove lepote, še bolj pa cene
      in, naravnala sem si jih že tudi na mojo frekvenco
      ;-)

      Izbriši