ponedeljek, 31. december 2012

Za njen praznik...

Ja, je res bilo tista zima v letu 1961-tem nekaj posebnega...
Saj je Luč Sveta zagledala - 
Deklina

In danes
ko bo pokalo zaradi Silvestra
naj en zamašek poči tudi za Tebe

6 komentarjev:

  1. Čeprav malo pozno, se pridružujem čestitki, Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaz pa ful vesela tvojega obiska!
      lep pozdrav prek dobrav

      Izbriši
  2. Tisti, ki so rojeni za silvestrovo in novo leto bi morali dobiti kar dvojno darilo. Ponavadi pa so prikrajšani za eno darilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, mogoče pa le niso...
      ;-)
      sicer pa - darila niso vse!
      je meni tak topel, pristen objem in kak polubček več vreden od kakšnega hladnega darila (pa četudi je bilo še tako drago)

      Izbriši
  3. Ja sveta nebesa, jaz pa sem mislila, da si se preselila na eDija in da te ni več tu.

    Najlepša hvala za čestitke ti moja Taresna navihanka.♥

    Hvala tudi tebi draga Marjana, sem mnogo mislila na vašega angelčka Jakoba, s katerim sva vedno "skupaj" praznovala in na vas vse :'-( Topel objem vsem tvojim na Jesenice.♥

    Ja Darko, čist res je pogosto tako, da bi "moral" pravzaprav dobit tri darila (Božiček, rojstni dan in Novo leto), pa se zmažejo na lažji način. No saj pri mojih letih to ni več pomembno. Celo torte se ne dotaknem, tak sem prenajedena od vse praznične hrane, ki se vleče že izpred Božiča. Francozi s hrano tak pretiravajo, da se mi zdi da imam zamaščena jetra, tak kot tisqte uboge goske :-)

    Z zamudo vam vsem želim :

    (¯`’•.¸(♥)¸.•’´¯)SREČNO NOVO LETO 2013 (¯`’•.¸(♥)¸.•’´¯)

    _*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
    ¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°••°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°

    Deklina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne, tam sem vse zbrisala... ker mi vse tisto žaljenje ni več ustrezalo.
      no, preberem še kaj nekateri pišejo... občasno še komu kaj zraun djam...
      taglavno pa je tukaj...
      kot neke vrste dnevnik
      ;-)
      in hvala za lepo slikco!

      Izbriši