sreda, 12. december 2012

Ko se dnevi...

eden za drugim nizajo na vrvici časa
in zapolnjujejo ogrlico letošnjega leta
le še malo in bo dokončno popolna


8 komentarjev:

  1. Ja letošnje leto bo res skoraj pri koncu. Leto 2012 jaz imenujem tranzitno leto saj je bilo to leto v znamenju Venerinega tranzita, ki se je zgodil letos 6.junija. Danes zjutraj je bilo vsaj minus 14 stopinj Celzija tukaj pri meni in to je ravno zadosti, da so fige pri meni doma zmrznile. Naslednje leto pri meni doma ne bo prvega rodu fig. Le še danes bo zelo mrzlo potem pa se bo le otoplilo. Že danes popoldan bo pričel pri nas pihati jugozahodnik. Od jutri dalje se bo pričel pri nas sneg topiti in ga v nedeljo verjetno več ne bo. Letošnji božič bo zelen saj takrat ne bo snega temperature pa bodo podnevi dokaj visoke za mesec december in sicer bodo okoli 10 stopinj Celzija nad ničlo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf to za fige... škoda
      no, kolikor je meni poznano bodo pa vseeno še lahko drugo leto na novo pognale
      za Božič bi pa meni bilo še kako lepo, če bi bil bel... nekako mi to najbolj zraven paše... pa še tišina je takrat večja zaradi snežne podlage

      Izbriši
    2. Fige vedno poženejo iz Zemlje tudi, če je minus 20 stopinj Celzija ali še manj. Pri meni so pognale iz Zemlje tudi, ko je bilo enkrat minus 24 stopinj Celzija. Pri temperaturi minus 13 še ostanejo ter pri temperaturi minus 14 pomrznejo. To se sedaj še ne vidi vidi se še komaj spomladi. Prihodnje leto pri meni doma ne bo prvega poletnega rodu, ker so fige verjetno pomrznile bo pa drugi jesenski rod saj bodo aprila spet pognale iz zemlje a drugi rod se dozori le, če je res zelo vroče poletje. Prvi rod pri figah vedno raste na dvoletnem lesu to je na veji, ki je zrastla v prejšnjem letu. Drugi rod fig pa se dozori vedno na enoletnem lesu torej na veji, ki je zrastla v istem letu kakor pa sadež na tej veji.

      Izbriši
  2. o kako dobro, da še nekdo šteje leto od prvega januarja do 31. decembra. to me spomni, da morda delam napako, ker štejem leto od dogodka do dogodka.
    ali pa se mi prehod ne zdi več toliko nekaj več, ker sem ponavadi okoli silvestra v službi. letos bom pa v nočni in mi bo prehod le še en delovni dan /noč/ več.
    jah.. takle mamo v moji glavi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bi ne rekla, da delaš zaradi svojega štetja kakšno napako...
      saj je dogodkanje zate očitno bolj pomembno od datumiranja
      in le ne pusti se prepričati v nasprotno
      ;-)

      Izbriši
  3. V astronomskem in tudi astrološkem smislu traja leto od pomladnega enakonočja pa do naslednjega pomladnega enakonočja. Preprosto povedano tukaj gre le za koledarsko muho, da so postavili pričetek koledarskega leta točno 10 dni po zimskem solsticiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš... je pač Julij Cezar tudi še zaradi tega prišel v zgodovino...
      ;-)

      Izbriši
  4. Julij Cezar je zaradi koledarja res prišel v zgodovino toda tudi še zaradi tega, ker je postavil začetek novega leta ravno 10 dni po zimskem solsticiju.

    OdgovoriIzbriši