četrtek, 13. december 2012

Počutja dnevi...

Sedem dni - sedem Planetov...
 
nedelja - Sonce - zaznavni Jaz, Duša
ponedeljek - Mesec - nezaznavni Jaz, občutki
torek - Mars - spodbuda, odločnost
sreda - Merkur - razmišljanje, komunikacija
četrtek - Jupiter - radovednost, želja po raziskovanju
petek  - Venera- harmonija, estetika, čutnost
sobota - Saturn - disciplina, koncentracija, zaključek

3 komentarji:

  1. Zakaj ima teden 7 dni. Zako, ker od ene glavne pa do naslednje glavne Lunine mene traja 7 dni. Naprimer od prvega krajca pa do polne Lune je 7 dni časovne razlike. Povprečen čas od ene pa do naslednje glavne Lunine mene je točno 7 dni 9 ur in 11 minut kar je bližje sedmim dnem kakor pa osmim. Tako, da se ravno tudi ne moremo ozirati samo iz svetega pisma, da je Bog ustvaril svet v sedmih dneh. Tudi Luna ima pri tem sedemdnevnem tednu še kako pomembno vlogo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš... tudi jaz sem mnenja, da je Luna bila vseeno prej kot pa Bog...
      samo ljudje pa so potrebovali kar nekaj časa, da so sploh spoznali vpliv Luninega delovanja
      če pa česa niso razumeli, pa so to potem imeli kar za višjo silo...

      Izbriši
  2. ni kaj. razdelili so me na sedem rezin, vsaka od njih bi želela več in več.. jaz pa tako lena.
    :-)))))
    tu je megla do dna, taresna.
    nikakor ne vidim niti ponedeljka, kako bo šele v torek, si pa ne upam vprašat.
    bi pa sreda morda bila lažja, če jo ne bi izza ovinka čakal četrtek.
    kako bo v petek in soboto.. bom dala vse od sebe, obljubim, če ne bom pričela kar z zaključkom.

    OdgovoriIzbriši