petek, 14. december 2012

To pa že ne bo držalo...

Na današnji datum pred štiridesetimi leti...
sta bila z Apollom 17 na Mesecu tazadnja dva človeka...
Hja, če pa bi bili Nasovci tam gori tudi danes...
pa bi se lahko srečali tudi z...
ki sem ga tja poslala jaz pa kar iz svojega semirskega centra

8 komentarjev:

  1. Človek je prvič stopil na Luno dne 21.julija 1969, nazadnje pa je človek stal na Luni dne 14.decembra 1972 na današnji dan pred štiridesetimi leti. Ali to res vse drži ali ne je odgovor vsekakor naslednji. Res drži. Po svetu so se pojavile razne zarote proti temu, da človek ni v resnici pristal na mesecu, da so vse to posneli v nekem filmskem studiu. Namreč sence niso najbolj vzporedne, zastava plapola in še bi lahko naštevali. Nekaj pa je tukaj kar bi skoraj lahko imeli za dokaz, da je človek bil na mesecu. Ljudje so na Luni imeli zelo majhno gravitacijo tega v studiu ne bi mogli ustvarit, ker se na Zemlji ne da ustvariti tako šibke gravitacije. Sence od kamnov na Luni ter od astronavtov niso najbolj vzporedne. Tukaj lahko vpliva tudi naklon luninega površja, da se to vidi. Zastava plapola, če pa na Luni ni vetra. Zastava plapola zaradi zelo šibke gravitacije. Tudi posnetki NASE kažejo, da so danes na Luni še vedno zastave in tudi stopinje od modula in astronavtov saj na Luni ni vetra, ki bi te sledi zabrisal. Torej človek je na Luni res pristal ter je nazadnje stal na Luni prav na današnji dan dne 14.decembra 1972. Dne 21.7.1969 je človek pristal prvič na Luni z Apollom 11 ter nazadnje je človek stal na Luni dne 14.12.1972 Z Apollom 17. Neil Armstrong, ki je kot prvi človek stopil na Luno dne 21.julija 1969 je umrl prav letos dne 25.avgusta 2012. Neil Armstrong 1930-2012.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, sem jaz tudi zasledila kar nekaj oddaj o tem, da bi naj vse bilo zrežirano v filmskih studijih...
      no, so pa tisti, ki so to pripravili, bili z dokazi tako prepričljivi, da so mene kar uspeli prepričati v "filmsko igranje"
      sploh še ker sem že nekajkrat videla, kaj vse so Američani bili pripravljeni narediti samo za slavo in denar

      Izbriši
  2. 1 milijarda ogledov te pesmi Gangnam Style na You Tube se bo zgodila dne 23.12.2012 okoli 20.ure po našem srednjeevropskem času in to prav na dan, ko se končuje majevski koledar. Moj izračun.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in sem tudi jaz dodala 1 klik...
      samo...
      pesem kot takšna pa sploh ni moja
      ne kot melodija in tudi ne vsebinsko
      ampak... k sreči so naši okusi različni

      Izbriši
  3. No saj pesem ni ne vem kako zelo zanimiva je pač zanimiva za mlade ter zaradi svetovnega rekorda.

    OdgovoriIzbriši
  4. še mojih nekaj je gor.. bodo žurali, se mi zdi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-))) to, da je nekaj mojih gor.. se je vezalo na objavo taresne, ko je napisala, da je ona tudi gor enega poslala.
      ni bilo vezano na jutubej, kjer se zbirajo ogledi, tega točno tudi ne razumem.

      Izbriši
  5. Točno tako nekako kajti res bodo žurali. Ta pesem bo dne 23.12.2012 dosegla eno milijardo ogledov na You Tube in bo to prvi video na You Tube, ki mu bo uspelo doseči magično mejo 1 milijardo ogledov. V teh dneh pa bo ta pesem Gangnam Style imela v skupnem številu približno toliko ogledov.

    16.12.2012 - 958 milijonov ogledov
    17.12.2012 - 964 milijonov ogledov
    18.12.2012 - 970 milijonov ogledov
    19.12.2012 - 976 milijonov ogledov
    20.12.2012 - 982 milijonov ogledov
    21.12.2012 - 988 milijonov ogledov
    22.12.2012 - 994 milijonov ogledov
    23.12.2012 - 1 milijarda ogledov.

    OdgovoriIzbriši