sreda, 28. november 2012

Toto sonce mene heca...

Ves čas ko sem bila spodaj in tam tak malo po malo prčkala in mrčkala
je bilo skrito tam nekje za oblaki
zdaj pa, ko sem prišla gor,
da se preoblečem in se vržem na mesto predsednice resorja za lokalno samoprehrano
istočasno pa tudi taglavno izvajalko skupnih dogovorov glede današnjega jedilnika

hja...
zdaj pa se kaže v vsej njegovi sijajnosti
in mi dela skomine po...


in se bom zato takoj ko bom našla njihov www ali pa telefonsko
pritožila na Sončno upravo
ker tako se pa mi nismo zmenili
in nek red pa te že ja mora biti
in...
a bo tak ko jaz hočem ali ne bo

6 komentarjev:

  1. Oblaki se včasih po golem naključju preoblikujejo v kakšen predmet, srce, žival ali v človeka. To ni nadnaraven pojav ali čudež gre za zgolj naključje. Recimo jaz sem že večkrat videl oblak, ki je bil v obliki človeškega obraza, psa ali celo krokodila. Muslimani so recimo že večkrat videli, da je bil iz oblakov narejen napis Alah v arabski pisavi in tako so bili prepričani, da jim Bog daje prav poseben blagoslov. Jaz naprimer sem že nekajkrat videl na nebu letalo, ki je za sabo puščalo sled in če je sled bila v bližini Sonca oziroma, če je veter nesel to sled prek čez Sonce še preden je sled razpadla je bila ob tej sledi vidna temna senca. Spodnja slika prikazuje Venerin tranzit, ki se zgodil dne 8.junija 2004 in dne 6.junija 2012 skupaj z letečim galebom. Pa še to. Danes zvečer nismo mogli opazovati polsenčnega Luninega mrka zaradi oblačnega in deževnega vremena. Luna je vzšla v Mariboru ob 16.26 ter se je polsenčni mrk končal ob 17.51. Poleg tega polsenčni Lunin mrk ni pretirano zanimiv saj je Luna na eni strani čisto malo manj svetla kot na drugi strani Lune. Pri polsenčnem Luninem mrku gre Luna le skozi Zemljino polsenco ter povsem zgreši Zemljino senco.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tudi mene navdušujejo te slike iz oblakov...
      tisto sliko na koncu si pa dobro prepoznal - res je to od takrat
      sem pa jo "snela" z googla - zaradi mojih barv
      no, meni pa je tudi polna luna lep a- z njenimi očkami, pa nosom in usti
      ko me tako gleda, pa si včasih še tudi pomežikneva
      ;-)

      Izbriši
  2. V nedeljo, 25.novembra 2012 je v 73.letu starosti umrl najbolj priljubljen slovenski vremenar Miran Trontelj praktično legenda slovenskega vremena ter je vreme zelo točno napovedoval. Vsi tisti, ki se ga spomnijo, ko je ob četrtkih zvečer ob 19.35 na POP TV napovedoval vreme z rožico v žepu. Umrl je zaradi zelo hitrega raka in mnogi ga bodo zelo pogrešali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem to zasledila...
      vendar ga pri naši hiši nismo kaj dosti poslušali
      saj se glede vremena informiramo pri Avstrijcih - področje od Graza do meje
      in so ti podatki običajno bolj natančni od slovenskih
      no, hiter rak pa je - sicer za njegove drage huda stvar, za njega pa kljub vsemu najboljše kar se mu je lahko tukaj še zgodilo - saj ni dolgo trpel

      Izbriši
  3. ko sem najbolj težila z redom, seveda mojim, v moji glavi, mi je prijateljica vedno odgovorila: red mora biti, pa čeprav slab.
    :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da ji dam kar prav...
      ker to, da je tebi nekaj slab red, je za koga pa lahko že super stvar...
      stvar je pač samo v nivoju
      ;-)

      Izbriši