petek, 21. december 2012

Petek, enaidvajsetega dvanajstega...

Ko sta se Sonce in Zemlja poravnala s središčem naše Galaksije...

in moj Tamali slavi svojega rojstva dan

jaz pa sem na lastni koži spoznala kako se počutiš
ko dobiš na pismeno
da je laž uniformiranca izpred skoraj treh let
pa nadvladala resnico civilista.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=8_cOP8y6sWs

6 komentarjev:

  1. Včeraj dne 21.decembra 2012 ob 12.12 se je Sonce, Zemlja ter središče naše galaksije povsem poravnalo v ravno linijo in to ob trenutku zimskega solsticija. In morda nekaterim ta dan ni prinesel kakšne posebne sreče. Jutri v nedeljo, 23.decembra 2012 nas čaka konec majevskega koledarja ter s tem tudi galaktično silvestrovo. Konca sveta še ne bo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. si pa luškan...
      jaz tukaj bentim nad tem, kako je tudi pred sodiščem zmagala laž nad resnico...
      ti pa meni o...
      hja vidiš...
      tak pa te to zgleda, ko imamo vsak svojo pomembnost dogajanj
      ;-)

      Izbriši
    2. Taresna to je tako jaz se zelo zanimam za astronomijo ter ti v teh dneh pač pišem o teh stvareh o katerih sedaj poročajo mediji. Praktično pa jaz ne morem ničesar storiti in ti pomagati, če se ti godi krivica. Niti ne vem kako ti naj pomagam. Poskušaj dokazati svojo resnico z nekimi argumenti. Tudi jaz sem že v življenju doživljal krivico. Če imaš nekoga, ki pozna tvojo resnico naj ti pomaga in naj te zaščiti, da boš na sodišču zmagala.

      Izbriši
    3. hvala za dobre nasvete...
      stvar je zame problematična pa prav vzaradi tega, ker...
      so na sodišču imeli vse argumente, ki še kako govorijo v prid meni... pa je sodnica upoštevala samo "argumente" policaja.
      hja, vidiš... tak ti to dojde...
      ko vrana vrani ne izkljuje oči
      sem pa še kako vesela tvojega "poročanja" s področja astronomije...
      saj sem na tem področju pa jaz čisti zelenc... no Luno od Sonca sicer ločim... pa mali in vlki voz in Severnico še tudi znam najti... vse ostalo pa... španska vas... žal...
      zato pa sem toliko bolj vesela tega tvojega znanja

      Izbriši
  2. žal, da se je tako primerilo.. ali kako se temu reče.. zelo žal mi je.
    upam le, da to ni dokončno, da se o tem še da na katerih drugih inštancah urejati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš... in šment je ravno v tem - da je dokončno.
      Saj pritožbe na te vrste dosodb prekrškov niso možne.
      ekola... zato pa mam(o) hadiča
      ampak... pride čas, pride tudi še kak nasvet
      ;-)

      Izbriši