četrtek, 20. december 2012

Radovedna kaj bom jutri izvedela...

Sporočilo v poštnem nabiralniku: priporočena pošiljka, ki me čaka na pošti
naslovnik: meni dobro poznan iz moje "pasje afere" izpred skoraj treh let
vsebina: sodba

Hja, pa da jutri vidimo kaj bomo videli...

Sicer pa...
A glede na vse laži policista ob zapisovanju samega zapisnika (njegov kolega, ki pa je bil zraven, pa je samo zapisal, da ni videl ničesar)...
in potem še ob njegovem obnašanju ob našem soočenju vpričo komandirja (ko me je tudi tam poskušal ustrahovati)...
in "izgubi" sporočila o priporočeni pošiljki...
v kateri pa je bilo vabilo za prisotnost na seji senata kamor sem se pritožila zaradi tega neprimernega ravnanja...
zaradi česar pa je sledil sklep...
da je bila moja pritožba zavrnjena kot neutemeljena (in to kljub ohoho številu priloženih papirjev, ki še kako dokazujejo resničnost mojih navedb!)
in potem prenos tega sodnega primera iz mariborskega sodišča v Ormož...
pa ves čas, ki je medtem minil...

A po vsem tem še sploh lahko pričakujem kaj pozitivnega zame?!

No, ja...
Pustimo se preseneti in nič nas več ne sme presenetiti...
Upanje pa itak umre zadnje!

2 komentarja:

  1. Še malo pa se bo Zemlja in Sonce poravnalo z središčem naše galaksije in to se bo zgodilo jutri točno ob 12.12. Le še trije dnevi so do konca majevskega koledarja. Nova Zelandija in Avstralija so že poravnani z Zemljo, Soncem ter središčem naše galaksije saj imajo tam že 21.december 2012. V nedeljo konca sveta še ne bo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tokrat pa ti moram iskreno povedati... da mi je čisto lepo fino fajn vseeno s čim se bo Zemlja jutri poravnala...
      ker me tisto pismo na pošti trenutno dosti bolj zanima...
      ker/saj, ko bom videla kaj je v njem zapisano...
      ja, od tistega pa je potem (tudi) marsikaj odvisno...
      in to spet tudi neglede na poravnanje Zemlje...
      sorry, ampak tokrat imam druge prioritete in skrbi
      lp

      Izbriši