sreda, 26. december 2012

Ko to tako paše...

V ta čas tik pred koncem leta
in tudi moje trenutno razpoloženje...

Izžarevaj dobroto, ljubi lepoto,
išči resnico, zahtevaj pravico.
Zase in za svoj rod,
to naj bo tvoja življenjska pot.

(Ernina)
C.D.Friedrich-Popotnik nad meglo

4 komentarji:

  1. Tetica, dobro naročilo.

    Lep pozdrav tebi in tvojima, Marjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, kloti...
      pa še držati se ga bom jaz morala
      (zaradi tiste pasje afere izpred skoraj treh let)
      saj bo res treba še dalje iskati resnico in pravico
      pozdrav vam vsem

      Izbriši
  2. ob tebi bom, če boš potrebovala voljo za boj.
    samo povem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj sem vedela, da si ZLATA!
      hvala!
      ja, zna biti naslednje leto tozadevno res še zanimivo...
      ker... moja trma mi vseeno ne da, da ne bi nadaljevala...
      in, ker me tudi mož podpira v tem...
      če bo... te pa poprosim za podporo

      Izbriši