sobota, 8. december 2012

Snegovanja radosti...

Dopoldanska čistilna akcija
da je šef nabave imel snega prost izvoz
in potem nagrada za dobro opravljeno delo
dva požirka domačega višnjevca
halo sosed!
tudi pri kidanju snega?
Popoldanski pasji sprehod
ko so neznanega sprehajalca stopinje v visokem snegu
pokazale njegovo globino
in nagrada za lep dolg sprehod
dva požirka domačega višnjevca

27 komentarjev:

1. Na zdravje :)

Sicer pa tokrat vem, kako to čiščenje zgleda. Sama sem nalogo nekajkrat ponovila, ker mi je nagajala burja. Danes lahko občudujem samo scefrano in ne preveč čisto odejico, pod katero se skuša skriti strmina :)

lp, Lea

1. uf... z burjo pa se meni zdi, da se ne bi mogla zbogat
      sem jezna že kadar pometam, pa mi "navadni" veter pometeno spet raznese...
      upam, da je njen obisk že mimo
      lp tetka

Izbriši
  2. Dne 21.decembra 2012 ob 12.12 bo Zemlja ob zimskem solsticiju povsem poravnana z Soncem ter središčem naše galaksije tako bo Zemlja vstopila v novo precesijsko obdobje katero bi trajalo kakšnih 25800 let. Obstaja sicer majhna verjetnost, da bi še letošnjo zimo se pričela čisto prava ledena doba.

Odgovori
    1. no, ob 18:47 pa bo moj tamali (182 centimetrski) imel točno 31 let...
      jaz pa od 14:45 ure dalje pa tudi toliko let brez cigaret

Izbriši
  3. Danes čez 105 let dne 11.decembra 2117 bo nastopil naslednji Venerin tranzit, ki pa iz Slovenije žal ne bo viden. To bo prvi Venerin tranzit po 6.juniju 2012. Venerin tranzit dne 11.decembra 2117 bo viden iz vzhodne Evrope, vzhodne Afrike, Azije, Antarktike, Avstralije in Nove Zelandije. Kot celoten tranzit pa bo viden iz jugovzhodne Azije, Avstralije, Nove Zelandije ter Antarktike. Iz vzhodne Evrope bo bilo mogoče seveda z teleskopom ob Sončevem vzhodu ter takoj po Sončevem vzhodu opazovati le konec delnega tranzita in sicer iz jugovzhodnega dela Makedonije, Bolgarije ter vzhodnega dela Romunije. Iz Slovenije ta Venerin tranzit ne bo viden saj bo celoten tranzit pod obzorjem, ker bo v času tranzita seveda pri nas noč. Pri nas se bo delni tranzit končal približno 45 minut pred Sončevim vzhodom tukaj v Mariboru. Delni tranzit se bo končal okoli 6.50 ter Sonce bi vzšlo v Mariboru okoli 7.35. Tranzit pa bi se pričel okoli enih ponoči. Seveda tega tranzita pravtako ne bomo dočakali saj bomo prej umrli. Dočakali bi ga lahko le naši vnuki in pravnuki. Jaz bi bil leta 2117 star kar 145 let.

Odgovori
    1. fantastično - ja, ti pa res imaš znanja o tem - bravo!
      in hvala zanj

Izbriši
    2. Tisti, ki si bodo zaželeli dne 11.decembra 2117 ogledati ta Venerin tranzit bo bilo najbolje za njih, da se odpravijo v Avstralijo v puščavo kjer bo največ možnosti za jasno nebo ter poleg tega bodo lahko videli celoten Venerin tranzit. Toda do takrat je še polnih 105 let. To pa seveda velja za naše zanamce.

3. Na ta Venerin tranzit dne 11.decembra 2117 se najbolj pripravljajo predvsem avstralci saj bo tam viden celoten Venerin tranzit ter bodo takrat povabili ogromno turistov na dopust v Avstralijo. Toda do takrat je še 105 let.

4. uf... to pa je kar nekaj časa še treba počakat...
      no, če mi kdo zagarantira, da bo takrat pa vreme res jasno...
      se pa lahko tam vidiva

Izbriši
  4. Dne v nedeljo, 23.decembra 2012 se končuje majevski koledar kateri se je pričel leta 3113 pred našim štetjem. Majevski koledar oziroma 1 baktun traja 5125 let. Če pomnožimo število 5125 krat 5 dobimo 25625. Torej 25625 let je 5 baktunov kar je zelo blizu precesijskemu obdobju, ki traja točno 25782 let. Precesijsko obdobje je mišljeno obdobje, ko severni nebesni pol obkroži severni nebesni ekliptični pol. Zemlja se obnaša pri kroženju okoli Sonca kakor vrtavka. Zvezda Severnica je zelo blizu severnega nebesnega pola danes je od njega oddaljena okoli 45 ločnih minut. Leta 2105 bo zvezda Severnica najbližje severnemu nebesnemu polu od njega bo oddaljena le 28 ločnih minut potem pa se bo pričela od njega oddaljevati. Okoli leta 14000 bo severnemu nebesnemu polu najbližja zvezda Vega. V času, ko je živel Kristus je bilo v prvem pomladnem mesecu to je v času od 21.marca pa do 20.aprila Sonce v ozvezdju Ovna, danes je v ozvezdju Rib in to je zaradi pomikanja precesijske pomladne točke. Majevski koledar je ustvarjen tako, da po 23.decembru 2012 njihov koledar več ne šteje let oziroma dne 23.decembra 2012 se njihov koledar konča in se tudi več ne more uporabljati praktično ne deluje več. Torej bodo v ponedeljek, 24.decembra 2012 Maji mogli sprejeti le naš gregorijanski koledar kajti potem ne bodo več mogli šteti let in njihov koledar ne bo več veljaven. Dva dni prej v petek, 21.decembra 2012 ob 12.12 pa se bo točno v času zimskega solstija Zemlja popolnoma poravnala z Soncem in središčem naše galaksije kar seveda ni naključje, da so Maji izračunali, da se mora njihov koledar končati prav na ta dan le z 2 dnevno razliko kar je verjetno z upoštevanjem dveh prestopnih dni več v teh 5125 letih v njihovem koledarju. In nekateri delajo danes takšno paniko, da bo v nedeljo, 23.decembra 2012 konec sveta kajti za Maje se tega dne končuje njihov koledar in tudi konec nekega obdobja. Tako nekateri že kupujejo svoje zaloge mesa, jajc, mleka in zelenjave, da bodo lahko preživeli ta veliki dan. Prodajalci pa le dobro tržijo. Indijanci Maji so že pred letom 1492 izračunali popolni Sončev mrk, ki se je zgodil dne 11.julija 1991. Pas popolnega Sončevega mrka je potoval točno čez Mehiko kjer so našli zapise o tem mrku. Torej so bili Maji zelo dobri astronomi. Okoli leta 1400 so Maji napovedali tudi prihod belobradih bogov na ladjah iz vzhoda po njihovo zlato in sicer okoli leta 1520. In to se je res na nek način zgodilo saj je Krištof Kolumb leta 1492 odkril Ameriko in še nekaj let kasneje so španci zahajali z ladjami k njim. Maji so v špancih videli svoje bogove in dali so jim svoje zlato. Evropejci pa so to tudi izkoristili ter Maje zasužnjili ter jih žal mnogo tudi pobili. Španci so hitro osvojili zlato in s tem tudi Srednjo in Južno Aneriko. In tako so danes nekateri tako vneto nestrpni le kaj bo prinesla nedelja, 23.decembra 2012 le dva dni pred božičem. Nič drugega le kot le konec indijanskega koledarja.

1. še za to hvala...
      in tudi moj mož je bil navdušen, ko sem mu tudi to prebrala...
      imaš pa res ogromno podatkov - in to tudi takšnih, ki niso ravno povsod dosegljivi

Izbriši
  5. tole na s kar imej, iz te objave vzamem višnjevec in Darkovo razlago.

Odgovori
    1. pa še moj lep pozdrav zraven...
      da bodo spet tri dobre stvari vkup

Izbriši
  6. Danes najpopularnejša južnokorejska pesem na svetu Gangnam Style podira rekorde. Nobeden videoposnetek na You Tube ni imel toliko ogledov kot prav ta Gangnam Style. Od 15.julija 2012, ko je bil naložen na You Tube pa do danes ima že več kot 930 milijonov ogledov in to samo v pičlih petih mesecih. Nobeden videoposnetek naložen na You Tube ni dosegel gledanosti vsaj 900 milijonov. In kot kaže se bo ena milijarda ogledov pesmi Gangnam Style zgodila prav okoli 23.decembra 2012 ob koncu majevskega koledarja kar bo seveda pravi svetovni rekord ter bodo o tem poročali tudi mediji. Sicer pa lahko na You Tube poslušamo tudi pesem Gangnam Style Kungota kjer je bilo posneto letos oktobra v Zgornji Kungoti med vinogradi originalna pesem Gangnam Style z mladino iz Kungote. Ta pesem je zasvojila celi svet meddrugim tudi Slovenijo.

7. Pesem Gangnam Style ima vsaj 6 milijonov oglegov na dan in je obnorela ves svet meddrugim tudi Slovenijo. Gangnam Style je po številu ogledov prehitel pesem Baby, ki jo poje Justin Bieber letos 24.novembra 2012. Pesem Baby od Justin Bieber je na portalu You Tube vse od februarja 2010. Do 24.novembra letos je imela ta pesem Baby od Justin Bieber največ ogledov na You Tube in sicer kar 805 milijonov kar je bil svetovni rekord. Tega dne 24.novembra pa ga je Gangnam Style prehitel tako, da ima od 24.novembra letos največ ogledov ravno ta pesem Gangnam Style. Sedaj jih ima že 934 miljonov. Na dan ima vsaj 6 milijonov ogledov. Po izračunih bi pesem Gangnam Style dosegla magično mejo 1 milijardo ogledov prav na dan konca majevskega koledarja dne v nedeljo, 23.decembra 2012 kar bo seveda bilo zapisano tudi v Ginesovo knjigo rekordov. Tako se tudi danes vrstijo vraževerne napovedi, da prav ta pesem napoveduje konec sveta. In zakaj 1 milijarda ravno na dan 23.decembra 2012. Golo naključje ali kaj drugega. Jaz bi dejal le golo naključje.

Odgovori
    1. Po izračunih, ki sem jih opravil pred nekaj minutami glede na število ogledov v 24-tih urah te pesmi Gangnam Style bi se zgodila 1 milijarda ogledov prav v nedeljo, 23.decembra 2012 okoli 20.ure zvečer po našem srednjeevropskem času kar bo seveda prvi video, ki je na You Tube dosegel 1 milijardo ogledov in bo to nov svetovni rekord. 1 milijarda ogledov te pesmi se zelo verjetno ne bo zgodila 21.decembra kot menijo nekateri temveč verjetno prav 23.decembra. Me prav zanima za koliko ur ali dni se bom v resnici zmotil.

Izbriši
    2. uf, zdaj pa sem še jaz radovedna kaj to za ena pesem sploh je...
      ko bom imela več časa, pa si jo še sama pogledam

3. Ta pesem Gangnam Style ima že sedaj 952 milijonov ogledov ter do 23.decembra 2012 bo imela približno toliko ogledov glede na vsak posamičen dan. Dne v nedeljo, 16.decembra - 958 milijonov ogledov, dne v ponedeljek, 17.decembra - 964 milijonov ogledov, dne v torek, 18.decembra - 970 milijinov ogledov, dne v sredo, 19.decembra - 976 milijonov ogledov, dne v četrtek, 20.decembra - 982 milijonov ogledov, dne v petek, 21.decembra - 988 milijonov ogledov, dne v soboto, 22.decembra - 994 milijonov ogledov ter dne v nedeljo, 23.decembra 2012 - 1 milijarda ogledov kar bo prvi video na You Tube, ki bo dosegel magično mejo 1 milijardo ogledov kar bo seveda svetovni rekord. Po ponovnih izračunih, ki sem jih zopet naredil pred nekaj minutami bi 1 milijarda ogledov pesmi Gangnam Style nastopila prav dne v nedeljo, 23.decembra 2012 okoli 20. ure zvečer po našem srednjeevropskem času torej prav ob koncu majevskega koledarja. Me prav zanima za koliko ur ali dni se bom zmotil od prave in resnične 1 milijarde ogledov te pesmi.

Izbriši
    4. Gangnam Style bo do dne 23.12.2012 imel približno toliko ogledov na You Tube na vsak posamičen dan.

16.12. - 958 milijonov ogledov
      17.12. - 964 milijonov ogledov
      18.12. - 970 milijonov ogledov
      19.12. - 976 milijonov ogledov
      20.12. - 982 milijonov ogledov
      21.12. - 988 milijonov ogledov
      22.12. - 994 milijonov ogledov
      23.12. - 1 milijarda ogledov.

Izbriši
    5. Pri napovedi pesmi Gangnam Style sem se kar precej zmotil saj je ta pesem Gangnam Style dosegla eno milijardo ogledov dne v petek, 21.decembra 2012 ob 15.50 UTC oziroma ob 16.50 po našem srednjeevropskem času. Jaz pa sem napovedal, da bi se naj to zgodilo danes okoli 20.ure. Zmotil sem se za cela dva dneva oziroma za točno 51 ur. Ta pesem pa ima sedaj že več kot 1 milijardo in 25 milijonov ogledov.

6. hja, šment
      so te res prehiteli

Izbriši
  8. Danes je datum 12.12.2012 torej 3 dvanajstice v datumu kar je seveda zelo primeren dan tudi za poroke. In samo 9 dni je še do poravnave Zemlje z Soncem ter središčem naše galaksije ter 11 dni do konca majevskega koledarja. In danes dne 12.decembra 2012 še ne bo konca sveta. Lani sem dne 11.11.2011 šel na martinovanje na Trg Svobode v Maribor, ko so bile slučajno 3 enajstice v datumu. Spil nisem pretirano dosti vina, da ne bi videl slučajno 6 enajstk namesto treh toda prav zaradi tako zanimivega datuma bi bilo zelo zanimivo da nekam greš. Na tem martinovanju sem videl tudi mojo bivšo prijateljico Jasmino in sem si mislil sam pri sebi, če te vidim na ta dan 11.11.2011, ko so 3 enajstice v datumu potem se boš ti v roku enega leta poročila ter za to njeno bodočo poroko nikakor nisem vedel. In res se je ta moja bivša prijateljica letos 19.maja 2012 tudi poročila. Danes pa je v zakonu zelo srečna. Stara pa je 24 let. Videl pa sem jo ravno takrat, ko sem šel v MC Donnals na hamburger in koka kolo. In kogar bom videl danes tisti morda bi se lahko tudi v roku enega leta poročil. In kdaj nas spet čakajo 3 enake številke v datumu. Ja več kot 9 let čisto nič. Naslednji tak datum bo 2.februar 2022 in če ga zapišem samo v številkah je to 2.2.2022 potem pa še 22. februar 2022 ali če ga zapišem samo v številkah je to 22.2.2022. Prav zanimiv pa bo tudi datum 22.februar leta 2222, ko bo kar 7 samih dvojk v datumu. Toda do takrat je še polnih 209 let.

Odgovori
    1. ja, ja, so številke res prav posrečene...
      imava tudi midva z možem kar dosti numeroloških zadevic za sabo...
      no, najina poroka pa je bila: v sredo, 20.02.2002 ;-)
      meni pa je bolj povšeči datum 20.12.2012
      in kateri pa je tvoj datum

Izbriši
  9. Potem pa je tvoj datum 20.12.2012 še kako zelo pomemben saj je le en dan pred poravnavo Zemlje, Sonca ter središča naše galaksije. Težko bi rekel kateri je moj tak številčni zanimiv datum recimo da je 11.12.2013.

Odgovori
    1. no, tega o tem datumu sicer nisem vedela...
      mi pa je številčno prav lep...
      torej... naslednje leto bo...

Izbriši
  10. To bi bilo o Veneri in o majevskem koledarju zaenkrat čisto vse.

Odgovori
    1. in še en hvala za vse to!
      sicer pa...
      sem ti mislila že pred časom to reci...
      glede na moje izkušnje, da me včasih lahko kaj tako razočara, da znam svoje bloge pa tudi zbrisati...
      bi ti zato svetovala, da si vse te tvoje komentarje pa nekam shraniš
      saj je v njih toooliiikooo znanja, predvsem pa tvojega časa...
      da bi bilo res škoda, da bi ti jaz pa potem to vse uničila