nedelja, 23. december 2012

Dnevi tečejo...

In še malo
pa bomo lahko spet odštevali...

Ne vem sicer kaj je vzrok oz. v čem je vzrok
vendar se mi zdi
da bolj ko se datumi raztegujejo od mojega rojstva dneva
hitreje mi čas mineva.

In tako sem jaz zdaj po vsem tem,
ko mi nekdo itak že skoraj vsak teden odnese vsaj en dan
pa v vsakem mesecu skoraj en teden
šele tam nekje koncem septembra.

Vse okrog mene pa že nori zaradi nekih praznikov
Pa neki činglbeli tu, pa drugi činglbeli tam...

No saj sem tudi sama sem že dobila vonj kuhanega vina v nos
pa utripajočih lučk svetlobe v očke
kot tudi uživanja v vsej tej štimungi
samo...
zakaj za boga letos to počnejo že koncem septembra?!


9 komentarjev:

  1. Tudi Slovenija je že vstopila v galaktično novo leto ter v 1.baktun in s tem v novo precesijsko obdobje, ki bo trajalo naslednjih 25627 let.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe praznike in srečno novo leto 2013!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooo......
      hvala enako!
      in na obiskovanje tudi v naslednjem
      lep zdaj že nočni pozdrav

      Izbriši
    2. Vsekakor se bova obiskovali :)

      Včasih poniknem, ker mi zmanka časa, a vedno pridem nazaj:)

      Lep dan, Lea

      Izbriši
  3. Danes je tudi uradno pričetek novega precesijskega obdobja katero bo trajalo vse do leta 27639. Poleg tega smo vstopili v 1.baktun kateri bo trajal vse do leta 7138. Tako so nekako ustvarili ta koledar Indijanci Maji v Srednji Ameriki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimivo...
      a se bo to poznalo tudi kaj na ljudeh?

      Izbriši
  4. hahahaha dobra! to mi je pa fuuuul všeč! sam res.. jesen se še poslovila ni, pomlad s tem južnim vetrom že trka na srca, vsi pa napletajo smrečico.. jaz pa jutri na morje.. ma zmešani čas, zmešani, ti povem.. :-))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a lej... a ti tudi na morje v jeseni... ;-)
      naj ti vreme nameni lepega bivanja
      bivanje uživanja
      uživanje pa elana za novo leto

      Izbriši