nedelja, 25. november 2012

Če pa ni tudi to...


Čisti luksus...

Ko so se jutranje megle dvignile
in je sonce posončilo dan
sem se odločila
da sem spremenila plan dneva tako
da sem pograbila sebe in šefico
in sva odšli
v naravo dihati Sonce
saj vse ostalo mirno lahko počaka do potem
(Foto: Shutterstock)


6 komentarjev:

  1. pridem jutri na vse in nič ne bo narobe.. ja če to ni čisti luksus..
    ja je.
    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še kako vesela tvojega ponovnega obiska...
      in tak luksus privoščim tudi tebi

      Izbriši
  2. lepo,

    mi nismo imeli sonca :(

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj ga boste še imeli...
      takrat pa še ti tudi zaluksuziraj...
      ;-)
      lp

      Izbriši
  3. no, pa sem spet tu. ponedeljek je danes tudi meni ponedeljek.
    umetnost pograbiti sebe je velika.
    to ti dam pa za prav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo... in danes je pa že torek...
      saj se včeraj nisem pograbila, da bi odgovorila...
      v lep večer

      Izbriši