sobota, 3. november 2012

V jesenski večer...

Ko se sonce pomika proti svojemu nočnemu domovanju
in se drevesa še zadnjič odenejo v sončnost raznobarvnih odtenkov
Ja, takrat pa vem...
En tako lep dan bo kmalu minil...
Nasledil pa ga bo prijeten večer

4 komentarji:

  1. kaj naj rečem.. razen to, da sem vesela zate, vesela za ljudi, ki še vidijo, čutijo, se veselijo, znajo biti presenečeni in radovedni.

    in malo jamra: danes tolčem že drugo nočno, danes je bil dan izgubljen.. iz nočne, spat, v nočno. imam pa srečo, da sem bila sama. vseh pet je pobegnilo, ko so videli, da jih čaka dva dni ali brez mene, ali pa hoditi po tiho. žal mi je za tem vikendom, zelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ti verjamem... ker poznam to tudi od prjatlce...
      in sem se ji vedno čudila kako je lahko uspevala vse pokoordinirati...
      no, eni pač to obvladate...
      alal vam vera! ;-)
      glede zalošti za tem vikendom pa...
      lahko ga nadomestiš z veseljem za naslednjega...
      ki bo itak še lepši od tega
      tak da...
      na tvoj prvi del pa...
      to pa je to, ko je otrok v meni še vedno prisoten... in to neglede na vsa leta, ki mi padajo na pukl
      in tega si pa niti vzeti ne pustim
      ;-)

      Izbriši
  2. Naj, te pozdravim ob tem lepem zapisu.
    Vem, dolgo me ni bilo naokoli:)
    Koristim nekaj prostih minutk in berem za nazaj.

    Bodi lepo!

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, sem te že pogrešala...
      samo da ti je lepo
      lp

      Izbriši