četrtek, 8. november 2012

Taščica...

Z možem sva se lotila spreminjanja vrta
ti pa si kak meter dva stran to opazovala...
Le kaj te je tako zanimalo
Ali pa si samo čakala na sveže črvičke
Ob pogledu nate pa vseeno nisem mogla
da se ne bi spomnila na svojo pokojno taščico

8 komentarjev:

  1. Za šalo bi lahko rekli, da so te taščice mnogo boljše od premnogih tašč. To najbolj vedo le snahe in zetje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... da to dostikrat sploh ni samo za šalo...
      samo moja tadruga je pa bila vseeno drugačna
      in se je zato še dandanes rada spominjam

      Izbriši
  2. ja, te ptice so zelo zanimive. namreč k nam pridejo iz sibirije, in za njih je to potovanje na jug. ko pride pomlad, se vrnejo na sever.
    jazst imam dobro taščo.
    do mene ne more v copatih, zato sva še vedno čisto v redu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o, tega pa nisem vedela...
      meni so bile že od nekdaj samo - lepe... tako nežne in žive
      no za taščo (pa tudi mamo se mi zdi) je pa itak dobro, da prihaja samo na obisk...
      je potem veselje lahko toliko večje

      Izbriši
  3. Ko sem bil leta 2006 v Avstraliji sem poslušal petje avstralskih srak. Bolj božanskega zvoka od nobene živali do sedaj še nisem slišal. Ta zvok je prav fascinanten kakor, da si v nebesih.

    Avstralska sraka, ki se v angleščini reče Australian Magpie ter z latinskim imenom Gymnorhina tibicen ter se ji v slovenščini reče tudi piščalar ima zelo nenavaden zvok kakor, če bi nekdo piskal na piščalko. Je precej po obliki podobna evropski sraki le da ima na sebi nekaj belih lis. Njen zvok je prav fascinanten. Praktično si celo želim, da bi se te avstralske srake naselilo tudi v Sloveniji čeprav bi to bil tujeroden ptič. Kakšen zvok pa ima ta ptič pa lahko poslušaš na Youtube in samo vpišeš Australian Magpie song.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem poslušala... pa se meni še vedno zdi, da se dere ko sraka
      ;-)(
      no, kako pa bi bilo, če bi se te dve vrsti srak pa pomešali...
      oz. če bi sploh lahko preživeli ena ob drugi...
      razen v domači reji
      hja...

      Izbriši
  4. Po mojem okusu se avstralska sraka dere povsem drugače kot evropska. Če bi avstralske srake naselili v Evropi potem bi tudi bilo možno, da bi prišlo do križanja med evropsko in avstralsko srako. Le kakšen glas oziroma petje bi imeli ti križanci. Sicer so te avstralske srake že tudi naselili v Novi Zelandiji kjer za enkrat še niso invazivne in so seveda v Novi Zelandiji seveda tujerodne. Sicer pa so se v svetu že tudi zgodila križanja med različnimi vrstami rastlin in živali. Recimo, ko so v Evropi pričeli saditi japonski dresnik, ki sicer izvira iz Japonske in potem še sahalinski dresnik, ki je nekoliko višji od japonskega in izvira iz otoka Sahalin kateri spada pod Rusijo je tudi prišlo do medsebojnega križanja. To so najhitreje opazili na Češkem, da sta se japonski in sahalinski dresnik pričela med seboj križati in tako je nastala nova hibridna vmesna rastlina. Ta nova hibridna rastlina pa se po novem imenuje češki dresnik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš... jaz pa niti naše še nisem prav slišala peti...
      so mi pa lepe po barvni kombinaciji...

      Izbriši