ponedeljek, 19. november 2012

Ta moj blog...

Postaja spet vedno bolj podoben mojemu dnevniku...

Pa to ne samo zaradi vsakodnevnega vpisovanja vanj
pač pa tudi zaradi tega, ker
no, tako kot pač to opažam zadnje čase...

Da je mah ostala edina, 
ki prebrano pokomentira
in mi tako tudi pusti sled svojega obiska.
 Moehringia muscosa

In moram odkrito priznati...
da se včasih tudi sama že vprašam
v čem je vzrok,
da imajo nekateri blogarji toliko komentarjev
pri meni pa...

No, pa to ni zdaj jamranje ali pa jokanje zaradi tega...

pač pa samo razmišljanje
ker glede na število klikov
sem pa vseeno kar dobro brana.


Hja, jo pač ni čez mojo radovednost...


4 komentarji:

  1. Tudi jaz zadnje čase pustim kar dosti teh komentarjev tu gor posebno takrat, ko je bil Venerin tranzit ter v blogu o gobovi polni Luni sem napisal kar precej komentarjev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja, si jih res...
      in tudi tega sem bila še kako vesela...
      saj sem dobila znanja, ki si ga drugače sama ne bi iskala...
      samo...
      zadnje čase pa tudi tebe ni bilo več na spregled...
      no, ker pa si se zdaj spet javil...
      pa ti pošiljam en tak lep pozdrav v še lepši večer

      Izbriši
  2. oooo! svetamaričkazozikimigležnji! no.. teorije o tem, zakaj ljudje ne zapišejo svojega odziva na prebrano, so različne. jaz imam v glavi vsaj njih pet, najbrž jih je pa toliko, kolikor je ljudi.
    samo nikar ne odnehaj, v nekoču jih boš prebirala in primerjala datume in dogodke.
    pa tudi.. vem, da to ni jamranje. jamranje ima povsem drugačne zvene besed in njih sestavljanje v smisel.
    meni je ta klik do tebe enak, kot klik na tistem blogu, kjer "domujem". tako da..

    ma veš kaj: piši. mah in Darko bosta pa modrovala. en o venerinem tranzitu in križu, v katerega ga je presekalo, ko je nabiral gobe, druga pa v sodelovanju z g. Asociacijem, ko bo prebrala napisano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ha, ha, mahica draga... si me pa spet razveselila...
      ja, ja, saj bom še dalje pisala...
      ker/saj to itak delam iz veselja po klepetanju
      ;-)
      in res... sem ravno par dni nazaj šla v pogled nekaterim svojim taprvim zapisom...
      fant do zanimivi...
      pa to celo moji
      uhaha...

      Izbriši