torek, 27. november 2012

Ljubi dan...

 Resignacija
Kadar lahko nekaj storiš
da rešiš nek problem
nimaš vzroka
biti nesrečen;
ne moreš storiti ničesar
tudi nič ne pomaga
biti žalosten.
Shantideva


2 komentarja:

  1. ampak kaj, ko pa žalost ne prihaja iz razuma! žalost je stvar srca, ukrepanje, pomoč in nemoč pa stvar razuma. tu vmes, na tej poti se naj bi zgodili preklopi, ki pa so, posebno, če gre za bližnjega, zelo težavni.
    ne, nič ne morem pomagati materi pri njeni bolezni, a zelo sem žalostna, da je tako hudo bolna.

    fotografija: nekoč, ko bom velika, bom imela takšnale vrata za na moj rožni vrt. tam se bo čajalo in kofetalo, potonike bodo pa zadišale takoj za hiacintami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, glede tvoje osebne bolečine, te še kako razumem
      tale moja resignacija pa je bila bolj mišljena glede na trenutna dogajanja v mojem mestu in tudi moji toti lepi...
      za vrata v rajski vrt pa...
      naj Ti/Vama/Vam bo za njimi pre-lepo dišeče

      Izbriši