petek, 23. november 2012

V količini je strup...

Glasi ta dobro poznani izrek.

Kaj pa sreča?

Je tudi ta odvisna samo od količine, velikosti...
ali pa lahko tudi male stvari osrečijo, osrečujejo

4 komentarji:

  1. Oj, Tetka:)

    prav majhne stvari so tiste, ki nas osrečijo.

    Oprosti, ker me ni bilo toliko čas (čas mi zmanjkuje, občasno imam vnete oči in preveč strani obiskujem, ptem smo tam;))
    Tudi PS za eDeja še nisem začela pisati:(

    Lep vikend!
    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oj lea...
      oja, oaj, če si skromne sorte in vesel vsakega malega veselja...
      potem pa te "malosti" samo sešteješ... in sreča postane velika.
      da pa se nisi tako dolgo poštempljala...
      no, pošteno povedano - sem tudi tebe pogrešala
      pa vidim, da si imela razloge za to
      mi pa je res všeč vsakič, ko kot sled obiska kaj poveš
      ;-)
      lp v lep večer
      tetka

      Izbriši
  2. strup ne obstaja.
    razen, če ga naredimo.

    p.s.
    jaz postajam tat sreče.
    dobro mi gre.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm... škoda, da se glede tega, da strupa ni, ne morem strinjati...
      no, da pa bi ti tat postajala... pa tudi ne morem verjeti...
      bolj to, da si sedaj pa tudi ti na vrsti, da ti je dobro in lepo
      in, ker to ceniš...
      bo tudi bolj dolgo trajalo

      Izbriši