nedelja, 18. november 2012

Nedeljski popoldan...

Protnarjev kmečki turizem
Domača zaseka, gibanica in muškat otonel
Izplačilo nagrade

10 komentarjev:

  1. hoj, spet jaz. da ti le nisem tečna s komentarji.. skratka: ne, zaseke ne bom nikoli več jedla, nekoč sem jo dobila kot predjed, tri dni sem imela takšno zgago, ko je potem nikoli več po tistem ni bilo.
    kaj so primešali notri, mi ni bilo jasno, a ležala mi je v želodcu kot najtatečnejša hrana, ki sem jo kadarkoli jedla.

    nagrado si dobila? ohoho..

    OdgovoriIzbriši
  2. no, upam, da nisi sama sebi tečna... ker tukaj si očitno ostala edina... ki si vzame čas zame
    ;-)
    glede zaseke pa je to tako... če nekdo ne prebavlja svinjine... pa, če je potem to slučajno še zvečer... pa nič alkohola za "razredčit" zraven... je potem zgaga res lahko kar neznosna
    nagrada pa je bila podeljena - http://www.ednevnik.si/entry.php?w=povratnica&e_id=176240

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. povezavo pogledam jutri,
      tista zaseka je morala imeti notri strup vseh bovških grap in jarkov tamživečih čarovnikov,
      potem je okej, če ti nisem tečna, HVALA.
      čas zate.. všeč si mi. znaš se pogovarjati brez napadov in ocen. to so redki.

      Izbriši
    2. vesela tega...
      no, osebnih napadov pa nisem nikoli marala...
      in se jih zato, če se le da, na dolgo in široko in na okroglo pa tudi na ekasto - izogibam
      samo, branim se pa tudi, če se mi zdi potrebno
      ;-)

      Izbriši
    3. vsekakor sem prepričana, da se tudi nestrinjanje da povedati na način, ki je vsaj toliko razumljiv, da smo pač različni in imammo vsak SVOJE izkušnje. ravno v tem je keč. če me pa kdo prepriča, da se hudo motim, bom pa tudi povedala, da sem ga pihnila tisočletne milje mimo. sem zmotljiva, učljiva in prilagodljiva. in veliko tega ne vem, včasih se spravim celo ugibati. a če je v mojih očeh Sonce kodrlajsaste barve in to dobro vidim, me noben ne sme zaradi tega, če je zanj Sonce rumeno, žaliti.
      na viš.. takle mamo, draga taresna.

      Izbriši
    4. ja, točno to je to... nekoga žaliti.
      in, ni mi jasno, čemu je to pa sploh potrebno...
      le kaj tisti, ki to počne, sploh želi doseči...
      no, sonce zna v mojih očeh pa biti tudi rdeče...
      ;-)

      Izbriši
  3. Ta kmečki turizem Protner se nahaja v Dragučovi v Pernici približno 10 kilometrov od mene kjer sem jaz doma. Vendar ne vem točno kje bi bil ta kmečki turizem v Dragučovi saj še nikoli nisem bil tam. Jaz, če bi imel kmečki turizem bi imel doma ovce. Jagnjetino bi za goste pekel v krušni peči saj je jagnjetina pečena v krušni peči še kako zelo dobra in zdrava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, mi pa se do njega peljemo mimo Črnega barona in mimo gostilne Fraj graba skozi Vodole...
      to da bi si pa ti omislil kmečki turizem z jagnjetino... pa se meni sploh ne zdi tako slabo.
      pa še kakšno domače pecivo in vino zraven...
      mmmmmmm......... se mi že cedijo sline
      ;-)

      Izbriši
  4. :-))))) napovedala si zmagovalca in dobila nagrado!! ja bravo! a si šlogala, ali pa se fuuul dobro razumeš v ta šport.
    jebela.. moje čarovnije se včasih ne obnesejo niti da bi napovedala, če bom dobro skuhala.
    čestitam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš... zdaj pa sem v dilemi...
      le kako dejstvo, da slepa kura tudi zrno najde, povedati bolj strokovno...
      hmmm
      ampak nagrada pa je paaasaaalaaa
      ;-)

      Izbriši