torek, 20. november 2012

Klovnesa...

Vedno nasmejana in
pripravljena nasmejati tudi druge
sposobna drugim vrniti veselje do veselja...

Kolikokrat pa se kdo spomni tudi na njo?


4 komentarji:

  1. Ljudje smo lahko smešni ne glede na spol. Smešne so lahko tudi živali. Lahko pa so živali tudi nenavadno hude. Pred nekaj tedni sem pisal o našem petelinu, ki je bil neverjetno hud in napadalen. Včeraj je moja mama tega našega napadalnega petelina zaklala. Mi imamo doma v ograji 10 kur in 2 petelina. Ta starejši petelin je star kakšni 2 leti in zelo hud, ta mlajši petelin pa je star približno pol leta in ni čisto nič hud. Ko sem kokošim prinesel posodo vode je ta stari petelin bil tako besen, da je skočil na rob posode vode in posodo prevrgel, da se je posoda vode razlila. Poleg tega te je napadel. Vzeti sem moral kakšno palico recimo kakšno kanelo, da si ga nagnal. Predvčerajšnjim v ponedeljek je ta hudi petelin tako poškodoval mojega očeta po roki, da mu je mama obvezala roko z povojem. Moja mama je rekla, da ga noče več imeti. Včeraj pa sem tega petelina polovil in ga je moja mama zaklala. Še prej, ko ga je zaklala je moji mami celo poškodoval nogo. Potem pa ga je le zgrabila in mu na štoru odsekala glavo. Čez nekaj dni ga bomo imeli na krožniku kot petelinjo juho. Zakaj je bil naš petelin tako napadalen tega niti ne vemo saj ga nihče ni dražil ali jezil, bil je pač takega značaja. Sedaj pa imamo le tega mladega petelina kateri je zelo miren in ga je ta divji stari petelin celo naganjal. Našemu župniku iz Voličine je petelin celo staknil oko takrat, ko je bil še otrok in sedaj je zaradi tega slep na eno oko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, se s petelini res ni za hecat...
      no, na domu pri mojem očetu pa so imeli gosaka, ki je bil tak "hudiček"...
      mimogrede ti je obvisel na hlačnici
      pa uživanja ob dobri župici

      Izbriši
  2. ne vem.. lej, če bi bila jaz klovnesa, bi mi bilo že to, da nasmejim ali vrnem veselje do veselja, nagrada.
    ne verjamem, da bi pogrešala, da bi se pritoževala, da se mi nihče ne posveti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kot "poklicna" že...
      kadar pa te imajo za to pa kar v domačem okolju... pri tem pa nihče niti pomisli ne, da je tebi lahko pa tudi kdaj nažalostno...
      še sonce si občasno vzame pauzo...

      Izbriši