petek, 14. oktober 2011

Tekmovanje v...

Ja, ja, tudi letošnje se je že spet začelo...

Aha, najprej še to...
Tekmovanja se vsako leto udeleživa le midve s šefico...
Poteka pa v disciplini...
Kdo bo prej našel več orehov.

In kako to izgleda...
Pa, da najprej začnem s sabo...
Jaz v škornjih, in z ajmerom v roki, se lepo pripogibam in iščem.. in hodim okrog in naokrog.
Šefica pa...
Se lepo vleže v travo in obrača malo glavo sem, pa malo tja in že lahko slišim...
kllll...kllllllll.......kkkllllllll..
rsk......rsk...........rsk.........
in ga ni več.
Potem pa je na vrsti novi...
in ga je spet potrebno pravilno namestit... in spet malo kl....... pa kkklll.............in še kllllllllll...
in nato ponovno rsk.......rsk..rsk.
in že tudi tega primerka ni več.

Ampak...
Včeraj pa mi je uspelo...
Saj sem med njenim enim kkklll in kll... in rsk... rsk-om
Pobrati celih sedem orehov.
Torej...
Sem zmagala s 7 : 2.
Bravo jaz!

8 komentarjev:

  1. Orehi ... Tako lepi in tako zelo dobri! Tudi mi imamo nekaj dreves orehov. Stara mogočna drevesa, kdo ve, kdaj so bila posajena ...
    Oreh, pravijo, posadi človek za svoje vnuke ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ančika... tudi ena izmed dejavnosti, ki jo naredimo za naše vnuke... no, pri nas pa so kar ptički tisti tapridni sejalci...
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri nas rastejo 4 veliki orehi, bog ve koilko stari. Vsa druga drevesa so mlada, smo jih mi posadili v zadnjih letih. A ko orehi padajo z dreves, je res prav posebna pesem ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
  4. Tetica, pa res, bravo ti. Ampak priznaj, leže jih ne bi nabrala toliko, kot ona, M.

    OdgovoriIzbriši
  5. ančika... ja, že ko padajo... ko pa si jih je Lola našla in jih začela premetavati po gobčku... potem pa še gristi... ja, tisto pa je potem ena prav posebna pesem
    ;-)
    <3 v dan

    OdgovoriIzbriši
  6. kloti... he, he,... leže pa prav gotovo ne... in bi jih ona v mojem položaju verjetno še več našla kot pa jaz v njenem...
    zato pa je bilo lahko uspešno, ker/saj sva bili vsaka v in na svojem položaju
    ;-) in <3 v dan

    OdgovoriIzbriši
  7. Naš lump po imenu Maks je doma v stanovanju zgrizel lešnike, tako sem se trudila z nabiranjem, potem jih je pa lump zgrizel. Ne, nič mi ni bilo všeč.

    papa

    OdgovoriIzbriši
  8. He, he, ančika... no vidiš... potem pa je to, da se je Šefica kar na kraju samem najedla orehov, pa vseeno boljša varianta...
    ;-)
    <3 v dan

    OdgovoriIzbriši