sobota, 22. oktober 2011

Govor ljubezni je v očeh...

Hja... kaj pa te vem...
Če je res lahko že sam govor ljubezni viden iz oči...

Tudi iz njih...
ali pa
samo iz njih.

Sicer pa...
A oči res vedno pokažejo tisto kar nekdo želi povedati...
Ali pa je v njih moč prebrati le tisto kar si mi želimo videti...
Oziroma...
tisto kar smo v danem trenutku sploh sposobni videti...
Predvsem pa...
Kot ljubezen razumeti.

8 komentarjev:

  1. Ja tetica, v očeh je mogoče marsikaj videti - in imaš prav, včasih tudi tisto, kar HOČEMO videti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tetka,

    jaz pa verjamem, da lahko v očeh veliko vidim, tudi ljubezen meni najbližjih ljudi ...

    Vesela sem tvojega prispevka.

    Lep večer in lahko noč :)

    Kala

    OdgovoriIzbriši
  3. tetka fajn zapis mi je všeč :)
    res je z očmi marsikaj povemo ... ne samo ljubezen :))))
    < naj te objame moj nežen pozdrav :)
    Scarlet

    OdgovoriIzbriši
  4. z očki se da tudi fino flirtat :))) lp d

    OdgovoriIzbriši
  5. Oja, jaz nisem zelo gtova, da vidim prav ... razen včasih! ;-) In pri otročkih, tedaj pa ja!

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. drage mi strnjene v petperesno deteljico...
    včasih mi vidimo, včasih na vidimo... včasih znamo, včasih pa tudi ne...
    no, včasih pa tudi očke same znajo... pokazati ali pa skriti...
    vsem v lep dan poln ljubezni iz lastnih očk
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. jah.. res. včasih se še s podnapisi ne vidi.

    OdgovoriIzbriši
  8. mah... hja... so očitno trepalnice predolge in pregoste, pa zakrivajo...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši