torek, 25. oktober 2011

Čas obljub...

Mlado dekle je bilo na sprehodu. 
In, ko je prišlo do ribnika, je pred njo skočila žaba in ji rekla: " Jaz sem bil nekoč bogat mladi princ. Poljubi me in..."
"Kaj dobim za to?" mu je odgovorilo dekle.
"Obljubim ti, da te bom poročil", ji je rekel žabec.
In je dekle vzelo žabca v roko in z njim odšla v labor, kjer ga je priklopila na detektor laži.
"Obljubi mi sedaj še enkrat."
"Jaz te bom poročil", ji je odvrnil. 
In aparat je pokazal, da je govoril resnico.
Na to pa mu je dekle dalo tisti željeni poljub.
In se še v istem trenutku spremenilo v žabo.
Žabec pa je držal besedo in jo poročil.

2 komentarja:

  1. Ja, no, res je držal obljubo in poročil žabico:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  2. lea... tako se tudi vidi, da ni (bil) politik
    ;-)
    vesela tvoje sledi obiska...
    <3 v dan

    OdgovoriIzbriši