ponedeljek, 17. oktober 2011

Na neto teži...

Izkustveni podatek iz te noči:
Kako si lahko...
najprej podaljšaš noč in to še pred premaknitvijo urnih kazalcev...
potem pa še jutro oplemenitiš s tekom na kratke proge.

No, za prvi del - torej podaljšanje noči...
to je meni uspelo tako, da sem si za večerjo privoščila...
dva na oko spečena jajca, 
zraven pa še kislo zelje v solati, 
zalito s tremi šalcami dobrega čajčka.

In tako se mi je spanje končalo tam nekje štiri urce po tem, ko sem šla spat.
Potem pa...
je zaradi stanja v želodcu prišel na vrsto
en požirek iz take flaške
In je tako potem nekaj časa bilo mirno...
Potem pa se je začelo:
Gusto trčanje sa retkim...

A zdaj...
Hja... 
Čajček je že kuhan...
No, za kosilo pa že tudi dobro vem kaj bo na krožniku.

Ampak...
Večerja včeraj pa mi je pasala kot že dolgo ne.

4 komentarji:

  1. Verjamem, da je bila večerja krasna in še tista pjačka za povrh! :-))

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha tetica, a zdaj pa pržganka poje, M.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ančika... in to celo tako... da mi tisto po tem sploh ni bilo tako hudo prenašati...
    bi mirno lahko rekla... da je bilo vredno
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. hja, kloti... pa je res...
    no, res pa je tudi, da glede na vse moje spomine na njo še iz otroštva pri stari mami, ko se mi zdi, da sem jo moralo venomer jesti... to ni ravno župca da bi ob njej pa dol padla od veselja...
    ampak... pomagalo pa je... to pa je tudi nekaj
    ;-)
    lep pozdrav prek dobrav

    OdgovoriIzbriši