nedelja, 23. oktober 2011

Komentiranje...

Kako priročna stvarca za povedati svoje mnenje...
Pa vendar...
Kako dvorezen nož za marsikoga.

Saj to že samo po sebi sploh ni tako enostavno.

Najprej se je potrebno odločiti...
Po prebranem sploh s/pustiti kakšen komentar...
Ali pa vseeno raje ne.

Ker...
Vedno in povsod povedati svoje mnenje...
Hm...hja...
Je marsikje marsikdaj lahko tudi en tak šmentani šment...
Če ne celo še kaj hujšega.

Saj tudi svoboda govora ni vedno in povsod za vse enaka...
Kaj šele posledice le-tega.

No, ko pa se že odločiš...
Potem pa je komentarje itak spet potrebno prefiltrirati.

Namreč...
Komu kdaj sploh kaj pokomentiraš.

Saj vsi tudi niso vedno veseli mojega/tvojega/našega komentarja...
In zato marsikomu naredim(o) največje veselje prav s tem...
Da sem/smo pri njemu raje- tiho.

Ampak...
Če pa se le vseeno oglasim(o)...
Potem pa, lepo prosim...
Samo s pritrjevanjem in kimanjem.

Ker...
Povedati svoje mnenje, ki je drugačno lastniku zapisanega...
Ups...
To pa je šele lahko kritetično...
In to hudo, hudo.

In potem namesto konstruktivnega odgovora...
Ki bi mogoče dopuščal celo nadaljno debato...
Sledi...

On(a) me pa ne maaaaraaa...

6 komentarjev:

  1. Pozdravljena Tetka,

    končno sem spet našla nekaj časa in skočila k tebi na obisk. Veselo sem bila presenečena, zares si pridna. Prav vse sem prebrala.
    Komentar ti tokrat pustim samo tu, ker me še vedno preganja jesensko pomanjkanje časa.
    Bodi lepo:)
    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je najbolje do sedaj bilo pri klotildi in Možakarju. všeč mi je pri njima, se z njima nasmejim, veliko tega izvem. če imam mnenje, ga dodam, večinoma ga nimam. onadva to vesta, razumeta tudi moje nerazumljivosti, ne potvarjata povedanega in le tako sem jima lahko bližje, ker sta tako daleč od mene doma, meni se pa ogromnokrat stoži po njiju.
    in ker vedno sproti odgovarjata na komentarje, lahko skoraj trdim, da jima ne hodim preveč viška. bi me motilo, če bi odgovori na komentarje dolgo potovali. potem bi pomislila.. ja, da sem nebodigatreba. a tega pri njima ni.

    razen, če kloti kuhamarmeladopospravljainzjakobomlepopišeta, Možakar pa tamnaškarpisediinnevekajjelesenimeter.

    fajn objava, tetka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lea... ti ne veš kako lepo mi je bilo to prebrati... ko imaš malo časa in se oglasiš pri meni...
    veselja v večer

    OdgovoriIzbriši
  4. mah... redkokdaj me kdo lahko tako preseneti, da ostanem brez besed... no, tebi je tokrat pa to res uspelo na polno...
    si pa sploh ne moreš misliti kako sem vesela te sledi tvojega obiska
    v lep večer

    OdgovoriIzbriši
  5. trikrat hura za mah. :-))) bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. mahi... ja, vsaj trikrat!
    ;-)))))))))))))))))))))
    tudi tebi vse lepo!

    OdgovoriIzbriši